Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
24. marts 2012 - 19:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

windows 7 - skype

hej eksperter jeg har installeret skype, og efter jeg havde sat mit headset til forsvandt lyden i højtalleren.

Jeg har prøvet at gå ind i kontrolpanelet, men der kan jeg kan ikke rette noget under lyd.

Så spørgsmålet er bare hvordan jeg får min lyd tilbage

MVH jacobrd3
Avatar billede pstidsen Novice
24. marts 2012 - 19:32 #1
Hvis du har sat et headset i så skal lyden forsvinde i højtaleren. Den skal komme ud i headset'et.
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
24. marts 2012 - 20:00 #2
jeg mente at jeg to headsettet ud af computeren og så kommer der ikke noget lyd

vil også lige sige at det er et USB headset
Avatar billede vejmand Juniormester
24. marts 2012 - 20:12 #3
Bruger du Sikker fjernelse af hardware?

Ved ikke om det løser problemet, men det er da værd at prøve, hvis du har gjort det....
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2012 - 20:25 #4
hvis du højreklikker på lydikon i systembakken, og vælger afspilningsenheder så kan du sætte det til dine højttalere - derefter går du i skype, og i indstillinger/lydindstillinger sætter du den til headset.
Så er skype det ene sted, og pc (normalt) som den plejer.
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
08. april 2012 - 15:33 #5
claes57 tak for hjælpen skriv et svar hvis du vil have point
Avatar billede claes57 Ekspert
08. april 2012 - 16:41 #6
bare luk selv...
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
13. april 2012 - 08:13 #7
okay tak :)