Avatar billede request Nybegynder
24. marts 2012 - 18:26 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Favotitsider sider vises ikke

Internet Exlorer 9.

Når jeg åbner en ny fane i Explorer, vises mest besøgte sider/favoritsider ikke. I stedet kommer en tom side/about blank.
Jeg har tilføjet Google som startside i Explorer. Den er der hver gang jeg åbner browseren.

Er den en måde at få 'Søg på denne side' vist i Kommandolinjen?

Er det muligt at flytte ikonerne i Kommandolinjen over i højre side?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. marts 2012 - 19:10 #1
Internetindstillinger -> Generelt -> Faner -> Indstillinger -> Under "Når der åbnes en ny fane, åbn" -> Vælg: Den nye side på fane

Nu åbnes mest besøgte sider/favoritsider
Avatar billede request Nybegynder
24. marts 2012 - 19:14 #2
Tak!

Nogen der kan svare på de to korte?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2012 - 20:47 #3
Jeg kan kun få ikonerne over i den anden side hvis jeg aktiverer favoritlinjen..

Men de er derovre.
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 00:48 #4
Ok, jeg nøjes med det. Læg svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2012 - 01:50 #5
Velbekomme, svar kommer her....
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 13:52 #6
Da jeg i dag tænder for computeren og første gang vælger en ny fane, er det igen about blank. Fluebenet er forsvundet.

Hvordan forhindre man at det sker hele tiden. Er vel ikke meningen man skal ind og sætte det hver dag?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2012 - 14:07 #7
Nu ved jeg ikke helt hvilket flueben du mener?
Her er hvordan det ser ud hos mig: http://gupl.dk/676506/
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 14:31 #8
Sorry, mente rullegardinet. Den stod igen på 'En tom side'.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2012 - 14:56 #9
Hmm, jeg ved desværre ikke hvorfor.
Min husker det, hvis jeg ændrer det.

Har du måske et program installeret, som beskytter IE9 mod ændringer i startsiden eller lign.?
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 15:01 #10
Det tror jeg ikke. Ud over mit antivirus (ESET NOD32) har jeg Malwarebytes og SuperAntiSpyware installeret. Sidstnævnte har rigtig nok en funktion der beskytter ens startside mod at blive ændret, men den er ikke aktiveret (har tjekket).
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2012 - 15:08 #11
Så har jeg desværre ikke andre bud.  :(
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 15:12 #12
Ok.
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 18:36 #13
Måske kan du svare på dette: Når man tager fat i et ikon på skrivebordet og placere det et sted og efterfølgende klikker et andet sted, forsvinder den gennemsigtige firkant der er omkring det. Det gør det stadig. Men nu er der pludselig begyndt at kunne ses en tynd stiplet linje rundt om det man seneste har haft fat i.
Hvis man højreklikker og opdatere forsvinder den, men forlader man skrivebordet og kommer tilbage, er den der igen.

Ved det er en detalje. Men det er irriterende. Ser ikke godt ud. Og er først lige begyndt på det efter jeg har prøvet at scrolle og skifte ikonernes størrelse.
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 18:45 #14
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 18:55 #15
Omformuleret ...

Kan nogen svare på dette. Har meget få point tilbage, så ville være rart hvis jeg ikke behøver oprette flere tråde lige nu.

Når man tager fat i et ikon på skrivebordet og placere det et sted og efterfølgende klikker et andet sted, forsvinder den gennemsigtige firkant der er omkring det. Det gør den stadig. Men nu er der pludselig begyndt at kunne ses en tynd stiplet linje rundt om det man seneste har haft fat i.
Hvis man højreklikker og opdatere forsvinder den, men forlader man skrivebordet og kommer tilbage, er den der igen.

Ved det er en detalje. Men det er irriterende. Ser ikke godt ud. Og er først lige begyndt på det efter jeg har prøvet at scrolle og skifte ikonernes størrelse.
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 19:01 #16
Glem det. Det holder op efter en genstart.
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 19:08 #17
Nu kom jeg på afveje og tråden er imod intentionen ved at blive lidt lang, så her et sammendrag:

Når jeg åbner en ny fane i Explorer, vises mest besøgte sider/favoritsider ikke. I stedet kommer en tom side/about blank.

Internetindstillinger -> Generelt -> Faner -> Indstillinger -> Under "Når der åbnes en ny fane, åbn" -> Vælg: Den nye side på fane

Da jeg i dag tænder for computeren og første gang vælger en ny fane, er det igen about blank. Rullegardinet står igen på 'En tom side'.

Har du måske et program installeret, som beskytter IE9 mod ændringer i startsiden eller lign.?

Det tror jeg ikke. Ud over mit antivirus (ESET NOD32) har jeg Malwarebytes og SuperAntiSpyware installeret. Sidstnævnte har rigtig nok en funktion der beskytter ens startside mod at blive ændret, men den er ikke aktiveret (har tjekket).
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 21:22 #18
Og nu havde det så igen ændret sig til en tom side/about blank.

Hvad fanden er det for noget l*rt!??

Må være nogen der kender til problemet. Jeg kan umuligt være den eneste der har det ...
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2012 - 14:49 #19
Skulle jeg lægge et svar?
Avatar billede request Nybegynder
28. marts 2012 - 03:13 #20
Ja, men jeg venter lidt endnu med at lukke.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2012 - 14:15 #21
Her er svaret :-)
12. september 2013 - 11:50 #22
Jeg har samme problem, når jeg ved ny opstart er fanen tom, som jeg så skal ind i opstllinger og lave om til start i "Den førstestart side" det er lidt irriterende