Avatar billede mogensjensen Praktikant
14. marts 2012 - 11:17 Der er 5 kommentarer

Kan man altid downloade fra Adroid Market, hvis tablet'en har Android?

Hej.
Jeg gik og troede, at hvis en tablet har Android, så kan den også downloade fra Android Market. Jeg har nemlig "set mig varm" på en tablet til ca. 1800, med Android 4.0, men nu har jeg ladet mig fortælle, at den ikke kan downloade fra Android Market, fordi den ikke har "pre-installeret" Android. Er det mon rigtigt?
.. og er det noget man selv kan installere efterfølgende?
/Mogens
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2012 - 11:39 #1
Er det en android, burde den vel kunne gøre brug af google play (tror jeg nok market er døbt om til). Har ALDRIG hørt andet ;o)
Avatar billede mogensjensen Praktikant
14. marts 2012 - 11:48 #2
Hmm...
Helt konkret drejer det sig om denne tablet - med gode specs. til god pris (synes jeg):
http://www.notebooksbilliger.de/tablets/yarvik+tablets/yarvik+tab+465

Men så var det jeg så en præsentation af den på Youtube.com, hvor fortælleren (en person fra producenten, tror jeg), fortæller, at der ikke er installeret Android Market, "men i stedet et "andet Market".
Men jeg vil jo gerne kunne downloade Apps fra Android Market.
Tror du man kan det?
Eller siger du, at Android Market er kommet til at hedde Google Play (eller er det ikke noget andet)?
/Mogens
Avatar billede mogensjensen Praktikant
14. marts 2012 - 12:11 #3
Ja, du har da i hvert fald ret i, at Android Market nu hedder Google Play... :-)
"7. mar 2012 - Google har natten over skiftet navnet på Android Market. Navneskiftet til Google Play sker for at afspejle at meget at det indhold, der findes i ...
/Mogens
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2012 - 12:12 #4
Jeg kunne forstå hvis det var en kinesisk tablet, men på en tysk burde der være. Hvis der nu ikke skulle være, så kan du bare downloade og installere. Google market.apk eller market apk eller google play apk osv.

Det første link jeg faldt over var:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1535071
Avatar billede mogensjensen Praktikant
14. marts 2012 - 12:22 #5
OK - mange tak !  :-)