Avatar billede zuuzahn Nybegynder
13. marts 2012 - 21:26 Der er 4 kommentarer

part fil

Jeg har købt musik på spotify, men kan ikke åbne den med andre medier da det er en PART fil. jeg har prøvet at omdøbe til mp3 men filen kan ikke læses, ´hvordan åbner jeg filen. den kan godt spille i spotify... selvfølgelig
Avatar billede zoso Novice
13. marts 2012 - 21:43 #1
Prøv at lukke Spotify ned først før du omdøber filen. Vær desuden sikker på at filen er færdig.
Avatar billede pstidsen Novice
13. marts 2012 - 22:38 #2
Du skal aldrig bare omdøbe filen. Det er ikke den rigtige måde at gøre det på. Brug et konverteringsprogram!
Avatar billede pstidsen Novice
13. marts 2012 - 22:40 #3
upload en af filerne til gupl.dk så ser jeg hvad jeg kan gøre ved dem...
Avatar billede zoso Novice
13. marts 2012 - 23:20 #4
#2 Enig. Hvis du ønsker dit musik i et andet format, skal du konvertere musik-filen vha. konverteringsprogram.

PART-filen er en midlertidig fil under downloading. Når downloadingen af dit musik er færdig, burde musik-filerne gerne blive til det format du valgte, da du købte musikken.