Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
12. marts 2012 - 19:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problem med tpb og utorrent.

Hej.
Jeg har et problem, når jeg prøver at downloade (lovlige filer)
fra TPB.

Når jeg trykker, "get this torrent", opdatere den bare siden, istedet for at begynde at downloade.
Det er ligesom utorrent og TPB ikke arbejder sammen, og det er for nyligt problemet er opstået.

Jeg har prøvet at geninstallere. men det virker ikke.

Jeg har prøvet at følge adskillige guides, for at opsætte min Utorrent client rigtig op. Og det virker stadig ikke.

Nogle der har samme problem, og ved hvaf jeg gør forkert?

Håber nogle vil hjælpe?

på forhånd tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. marts 2012 - 20:01 #1
Har du glemt at læse FAQ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-3
TPB er et af de steder der er bandlyst og som du ikke lovligt overhovedet kan komme ind og søge på uden at du har foretaget dig noget ekstraordinært for at komme der ind:-(
Avatar billede c_skytte Nybegynder
12. marts 2012 - 19:59 #2
Prøv at Højreklikke på det magnet-link og vælg "åben i nyt vindue"?!?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. marts 2012 - 20:01 #3
Har du ikke en grøn pil med grøn tekst ved siden af "Get this torrent" der hedder "get torrent file"?
Prøv denne knap hvis du har den. Den skulle gerne åbne for utorrent hvis den er installeret korrekt.
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. marts 2012 - 20:08 #4
http://gratisupload.dk/vis_billede/675649/
Så hvis du skal hente lovlig fildeling skal dt være på lovlige sider.
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
12. marts 2012 - 20:53 #5
Det virker desværre heller ikke? :(
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
12. marts 2012 - 20:55 #6
Nej den har jeg ikke? er det noget med hvordan utorrent er installeret?
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
12. marts 2012 - 20:58 #7
Til Poko1
Det gælder alle magnet links, ikke kun dem inde på tpb.
Så vi tager den bare fra en lovlig side i stedet for. :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. marts 2012 - 21:01 #8
Jeg ved det ikke, og jeg er faktisk lidt ked af at jeg hoppede på dit indlæg med at du downloader lovlige filer. For det er jo helt rigtigt hvad Poko1 skriver at TPB er en ulovlig side her i Danmark.
Jeg vil ikke sige yderligere, og er jeg blevet anmeldt for at have hjulpet i denne tråd må jeg tage det der fra.
Beklager du er på egen hånd.
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
12. marts 2012 - 21:22 #9
ok, bare i orden. vi må heller droppe det. ellers tak. :-)
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
12. marts 2012 - 21:23 #10
hvordan lukker jeg min tråd? :-/
Avatar billede 220661 Ekspert
12. marts 2012 - 21:27 #11
Du sætter et tjektegn i dit svar i #6 og accepterer dette, så skulle det være i orden.