Avatar billede 2hcms Nybegynder
01. marts 2012 - 10:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

text læser

hej jeg vil laver en side med java eller anden sprog hvor den kan læse dansk text.

kan i hjælpe mig hvordan jeg skal gøre det ??
jeg er php programmør kan også css/html

venter på en god svar.
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. marts 2012 - 11:01 #1
Det er ikke tilladt at oprette 2 ens spørgsmål, også selvom det er i 2 forskellige kategorier. Luk venligst det ene spørgsmål.
Avatar billede 2hcms Nybegynder
01. marts 2012 - 17:35 #2
jeg har lavet det samme fordi jeg ved ikke om det er java eller php
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. marts 2012 - 22:24 #3
Læs venligst hvad jeg skriver. Du må IKKE oprette det samme spørgsmål 2 gange, også selvom du ikke ved hvilken kategori det er. Du kan finde reglerne for eksperten her på siden.

Desuden har du oprettet det andet spørgsmål i JavaScript-kategorien som naturligvis intet har med Java at gøre.

Desuden skal du ikke lægge dine kommentarer som svar, det er forbeholdt dem der hjælper dig. Du skal kun lægge et svar hvis du selv finder løsningen og skal lukke dit spørgsmål. Men alt det har du jo allerede læst...