Avatar billede tobrukDk Novice
28. februar 2012 - 15:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

meebox.net og mlhosting hvem skal man tag?

hej

Det er sådan at jeg er kunden hos meebox og mlhosting. mlhosting var det første server sted jeg havde og jeg var utrolige glad for dem og jeg fik det som jeg havde bruge for og for ca 3-5 mrd siden flytte jeg over til meebox da jeg har høret godt omtale om dem. men i morgen så kommer mlhosting frem med noget utroligt godt som jeg godt kunne tænke mig hos dem for jeg det til langt over halv pris endnu hvad jeg skal give hos meebox.

Hvis jeg skal oppe og have daglig backup og ssl sikkerhed så skal jeg op og give 900kr for daglig backup & 100GB månedlig trafik ja du kan læse mere her https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel men jeg har fået en rabat kode til det prohotel 1. hvor jeg få 20% rabat..

Hvis jeg gå over til mlhosting kan de tilbyde mig daglig backup & DNS og en GRATIS SSL & RAID 10 og jeg få 25% da jeg er kunde hos dem nu. Du kan læse mere her: http://mlhosting.nu/myhotel/

Meebox skriver sådan her til mig via support;

Pris og kvalitet plejer som regel at følge hinanden. Meebox tilbyder den bedste pris, og mest for pengene, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Jeg kan ikke anbefale dig, at skifte til den anden udbyder, da du ikke ved, hvad du reelt set får. I mine ører lyder det tilbud du har fået, som et tilbud fra en virksomhed der er desperat efter at hive kunder ind.

Og kan de dokumentere deres oppetid, deres 99,9% tilgængelighed? Og hvad er kompensationen hvis de ikke overholder 99,9%? Jeg kan i øvrigt se, at de er hosted i England. Fra min lokation er der tre gange så høj ping, og 2 gange så mange hops til deres servere. Det betyder, at du får en langsommere oplevelse.

Hvad synes du at jeg skal gøre ?

mange af min venner siger at jeg skal gå over til mlhosting fordi at jeg få det billigt og får noget gratis som jeg har bruge for..

ellers vil jeg gøre høre hvad du mener om det.
Avatar billede tobrukDk Novice
28. februar 2012 - 17:37 #1
Jeg er kommet frem til det rigtigt som jeg føler det er det rigtigt og det er være hos Meebox da det er mere dansk server.
Avatar billede tobrukDk Novice
28. februar 2012 - 17:37 #2
lukker den
Avatar billede The_Buzz Novice
28. februar 2012 - 18:32 #3
Og du har valgt rigtigt :)
Avatar billede timpet Novice
28. februar 2012 - 20:23 #4
Jeg er også meebox tilhænger, og til andre der måtte ønske meebox som webhotel og gerne vil have rabat så kan jeg da lige smide de rabatkoder jeg kender

20% rabatkode: 20PROCENT
10% rabatkode: 10PROCENT
20% rabatkode: rabat123

Jeg har iøvrigt fundet dem her: http://www.theriverphoenix.dk/2012/02/meebox-rabatkode-der-giver-hele-20-rabat/
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2012 - 22:32 #5
"Pris og kvalitet plejer som regel at følge hinanden. Meebox tilbyder den bedste pris, og mest for pengene, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Jeg kan ikke anbefale dig, at skifte til den anden udbyder, da du ikke ved, hvad du reelt set får. I mine ører lyder det tilbud du har fået, som et tilbud fra en virksomhed der er desperat efter at hive kunder ind.

Og kan de dokumentere deres oppetid, deres 99,9% tilgængelighed? Og hvad er kompensationen hvis de ikke overholder 99,9%? Jeg kan i øvrigt se, at de er hosted i England. Fra min lokation er der tre gange så høj ping, og 2 gange så mange hops til deres servere. Det betyder, at du får en langsommere oplevelse." Er det ikke ham, som er desperat efter kunder? Jeg synes det er direkte nedsættende, det han siger om MLHosting! Jeg bruger det selv.. Rigtig godt og billigt :)
Avatar billede tobrukDk Novice
28. februar 2012 - 22:51 #6
#5

ML Hosting leverer kvalitetshosting til nogle af Danmarks billigste priser UDEN at gå på kompromis med kvalitet, service eller brugervenlighed.

Mht. denne kommentar "I mine ører lyder det tilbud du har fået, som et tilbud fra en virksomhed der er desperat efter at hive kunder ind." - Vi er på ingen måde desperate - vi tager blot en realistisk pris for vores produkter, og det kan vores "kollegaer" i sagens natur ikke lide.

Vores garanteret oppetid er 99,9%, og dette kan vi naturligvis dokumentere - når vi lancere MyHotel imorgen vil du i vores betingelser kunne se hvad vi giver dig som kunde hvis vi ikke overholder vores oppetids bestemmelser.

Mht. placeringen i England er dette en løgn. Vores StarterHotel som er et væsentligt billigere produkt end MyHotel er rigtig nok placeret i England - men det er MyHotel ikke. Vores MyHotel servere er placeret i Amsterdam, Holland. En hurtig ping test viser at vores MyHoteller kan pinges med 16,979 ms og StarterHoteller kan pinges med 36,322 ms.

Dog skal man ikke gå for højt op i ping, det er selvfølgelig vigtigt - men der er så meget andet der også spiller ind. Bl.a. hardware, platform, firewalls, lokal-netværk i datacenteret, DNS osv.

ML Hosting har AnyCast DNS på vores MyHoteller tekst om AnyCast fra vores hjemmeside:
Ved at bruge AnyCast til replikering af DNS-opdateringer, sikres der en optimal drift. AnyCast har DNS-servere i 13 byer verden over, og hver gang der bliver lavet et DNS-opslag, tages der udgangspunkt i hvor langt
der er til den nærmeste by - Dette sikrer staibile og lynhurtige svartider.

det skriver mlhosting til mig
Avatar billede tobrukDk Novice
28. februar 2012 - 22:53 #7
#3 så det synes du ikke eller hvad?
Avatar billede timpet Novice
29. februar 2012 - 07:38 #8
Jeg har en blog hostet hos mlhosting, og det er fint nok hvis det bare er et hobby projekt. Der er ind imellem lang svar tid, men det forstår man jo så godt hvis serverne står i holland.

Jeg synes der er god support og gode svar tider (på support) fra både ML og Meebox, men jeg vil stadigvæk anbefale Meebox, deres servere står i danmark, og det vil alt andet lige give hurtigere svar tider.
Avatar billede The_Buzz Novice
29. februar 2012 - 08:11 #9
Jeg tror det er lidt en religion... Som med Android vs Iphone, redheads vs blondiner osv.

Fakta er dog at jeg har være hostet ved en 3-4 danske hosts - og her har Meebox så også været de bedste, billigste og hurtigste jeg nogensinde har prøvet. Desuden taler deres reviews på TrustPilot for sig selv. http://www.trustpilot.dk/review/www.meebox.net

Supporten er super, prisen er super (Jeg har tre virtuelle servere med i alt 4 CPU'ere og 6Gb ram - for i gennemsnit 10kr om dagen), pingtid er superb og Google elsker mine sider pga. bla hastigheden.
Avatar billede tobrukDk Novice
29. februar 2012 - 23:47 #10
grund til at jeg nok valg meebox det er pga at deres server er i danmark som jeg kan godt forstår :

Det her skal jeg give hvis jeg købe dem hos mlhosting

Beskrivelse    Beløb
MyHotel - jesperbok.dk (29.02.2012 - 28.02.2013)
Plads: 2.000 MB
Månedlig trafik: 30GB
Domæner: 10
MySQL Databaser: 10
E-mail konti: 10
Dedikeret IP: Ja *    650,00 Kr.
Addon (jesperbok.dk) - Comodo SSL (29.02.2012 - 28.03.2012) *    0,00 Kr.
Addon (jesperbok.dk) - eWire EasyBiz abonnement (værdi 395 kr) (29.02.2012 - 28.03.2012)    0,00 Kr.
25% rabat i henhold til introduktions tilbud for medium webhotel kunder. *    -162,00 Kr.
Sub Total:    390,40 Kr.
25.00% MOMS:    97,60 Kr.
kredit:    0,00 Kr.
Total:    488,00 Kr.

altså om et år

Derefter koster webhotellet dig 650 kr årligt - det er ca. 54 kr om måneden.

Så vil jeg heller ud og give 200 kr for ssl hos meebox om året :)
Avatar billede mikaelch Novice
05. marts 2012 - 10:04 #11
vis du skal have hurtigste svar tid er det bedste at have server så tæt som muligt bruger derfor vælg meebox.net

jeg har min side stripdanmark og jeg er yderste tilfreds med deres høje op tid på server