Avatar billede placonsulting Nybegynder
27. februar 2012 - 23:57 Der er 3 kommentarer

Køb af IP kamera/kode til streaming

Hej.

Jeg er ude efter et IP kamera, hvor der er mulighed for at live streame via internettet. Det skal være muligt at slå login skærmbilledet fra, således man direkte får vist hvad kameraet filmer. Er der noget der har kendskab til sådan et kamera eller er der nogen ligger inde med noget kode, som kan bruges til alle typer kameraer.
Det skal gerne være noget kode der kan implementeres i en joomla installation.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede tcp Nybegynder
28. februar 2012 - 18:38 #1
Ja har et liggende, iqeye 755. 5 MP

Hurtig handel 3000kr med linse

Mvh Martin @ mjvision.dk
Avatar billede tcp Nybegynder
28. februar 2012 - 18:43 #2
Avatar billede placonsulting Nybegynder
06. marts 2012 - 22:21 #3
Hej

Jeg kunne godt tænke mig en wifi løsning. Så er der nogen der har kendskab til wifi IP kamera, hvor man ikke skal logge på for at få vist billedet.

MVH Per

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares