Avatar billede CoolGuy69 Nybegynder
27. februar 2012 - 22:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til DVD program? + Hjælp til noget andet

Nogle der kan anbefale mig et godt gratis DVD program, der både kan brænde og rippe, og lave dvd menuer osv? helst ikke noget med trial, det fulde program skal helst være gratis :)

En anden ting, når jeg sætter den disk i min computer, er den begyndt og holde op med at poppe op med det der vindue, hvor man kan vælge hvad man vil afspille med, + disken viser sig ikke under det der drev i " Computer " (Har Windows Vista Home Premium)

Any help? thanks :D
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. februar 2012 - 22:51 #1
Avatar billede CoolGuy69 Nybegynder
27. februar 2012 - 23:11 #2
#1 Fandt ud af det, ellers mange tak for hjælpen, nu mangler jeg bare det program at finde :)
28. februar 2012 - 00:26 #3
Velkommen til E. ...

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

WIN7 -> [Windows DVD Maker] ?
www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/
Avatar billede vejmand Juniormester
28. februar 2012 - 03:39 #4
Hmmm, citat fra spørgsmålet: (Har Windows Vista Home Premium)
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
28. februar 2012 - 11:16 #5
Avatar billede CoolGuy69 Nybegynder
01. marts 2012 - 22:51 #6
Tak!