Avatar billede oshelpneed Nybegynder
19. februar 2012 - 16:41 Der er 7 kommentarer

Kalender "program"

Hej folkens.

Jeg mangler et program til at organisere min kalender...

Men jeg skal også have mulighed for at andre kan modtage min kalender (arbejdsgiver - sygehus m.m.) uden at de skal til at installere tonsvis af programmer til at se min kalender.

Programmet skal gerne være simpelt - da min indsigt i IT ikke er så stor
Avatar billede kiksen1987 Novice
19. februar 2012 - 16:53 #1
jeg vil anbefale Google calender. Det er gratis online også kan du dele den med hvem som helst du har lyst til

https://www.google.com/calendar/
Avatar billede oshelpneed Nybegynder
19. februar 2012 - 17:49 #2
Hej.

Jeg har brug for et program som man kan gemme en skitse på computeren...

også så at de andre ikke kan se hele min google calender.
Avatar billede supertekst Ekspert
19. februar 2012 - 18:04 #3
Hvor meget skal der kunne "skrives i kalenderen"?
Avatar billede oshelpneed Nybegynder
21. februar 2012 - 16:56 #4
Det skal være ligesom en 6 måneders kalender - hvor man skriver månederne i vater og dagene i lodret - u get it?

Der skal ofte ikke stå mere end: Sygehus - Ferie - Arbejde.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. februar 2012 - 18:21 #5
Er det en betingelse at den skal være gratis?
Avatar billede oshelpneed Nybegynder
21. februar 2012 - 20:33 #6
Hej.

Både ja og nej...

Det må gerne være shareware på min com - men dem som skal åbne den skal ikke ud og investere i yderligere programmer :)
Avatar billede supertekst Ekspert
21. februar 2012 - 20:58 #7
Ok - har en universal kalender i et Excel-ark, der tidligere er udviklet til et større system.

Det specielle ved kalenderen er, at den kan genereres på 1 sek. når årstal er indtastet - d.v.s at ugenr, faste og skæve helligdage er skabt.

Der kan skrives lidt tekst på de enkelte dage.

Hvis du vil se et billede af denne - kan du sende en mail - @-adresse under min profil - så returnerer jeg et sådant.