Avatar billede Tibbil Nybegynder
14. februar 2012 - 18:49 Der er 9 kommentarer

Mega problem med Æ Ø Å

Jeg har prøve mig frem og snakke med udbyder og flere og er ikke rigtigt komme frem til nået så nu prøver jeg her.

Jeg kan ikke skrive Æ Ø Å æ ø å i mine emails det kommer til at se sådan her ud

� �/DIV>
Din f�rste bl�atron til skriveren byder vi p� hurtig levering

Det er bare et udpluk af en reklame men sådan ser alle mine mails ud.

jeg har prøve næsten alt , jeg har email konto hos forum.dk og jubii.dk dem sender jeg så fra om modtager , bruger jeg Gmail er der ingen problemer og og jeg kan også godt se æ ø å i forums og i mails folk sender mig jeg kan bare ikke skrive dem selv

HJÆLP jeg er ved at blive tosse over det , har haft den email i mange år og ville være ked af at skulle skifte
Avatar billede claes57 Ekspert
14. februar 2012 - 19:08 #1
og det er linux? eller hur???
Avatar billede Tibbil Nybegynder
14. februar 2012 - 19:18 #2
det er windows 7 jeg bruger
14. februar 2012 - 19:22 #3
... og via hvilken E-mail program på PC'EN ?
Avatar billede Tibbil Nybegynder
14. februar 2012 - 19:28 #4
Der er ikke et email program jeg logger ind på www.forum.dk og www.jubii.dk og sender emails over deres hjemmesider
Avatar billede tobrukDk Novice
14. februar 2012 - 20:30 #5
er den på dansk?
Avatar billede Tibbil Nybegynder
14. februar 2012 - 20:53 #6
Ja den er på dansk
Avatar billede claes57 Ekspert
15. februar 2012 - 07:37 #7
prøv kontrolpanel/internationale og sproglige indstillinger, fanebladet administrative indstillinger.
2. halvdel med Sprog for de programmer, der ikke...
Den skal stå til Dansk.
Avatar billede Tibbil Nybegynder
15. februar 2012 - 08:01 #8
Det stå alt sammen til dansk men var en god ide at prøve
Avatar billede tdimhcs Nybegynder
19. februar 2012 - 23:28 #9
Umiddelbart kunne det ligne forkert tegnsæt!
Har du mulighed for at ændre indstillingerne for tegnsæt hos forum.dk og jubii.dk til "iso-8859-1" eller "utf-8"?