Avatar billede yaris Praktikant
12. februar 2012 - 17:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lav lydstyrke på youtube

Hej jeg har et mærkeligt og lidt irriterende problem med min bærbare når jeg spiller video fra youtube så er lyden meget lav men når jeg ser F.eks. dr der er lyden fin. Jeg bruger hdmi og det skal også siges at hvis jeg bruger den stationære er lyden fin nok
Avatar billede hcma Novice
12. februar 2012 - 17:43 #1
har intet med din bærbare at gøre. det er et spørgmål sendestyrken fra youtube, dr o.s.v.
Avatar billede pstidsen Novice
12. februar 2012 - 18:27 #2
Er det sådan med alle YT videoer?

Prøv at trykke på lydikonet nede i højre hjørne, så på Mixer og så se om din browser har ligeså meget lyd som alt andet.
Avatar billede yaris Praktikant
12. februar 2012 - 18:31 #3
Ja men det er kun youtube videoer andre sites virker fint nok og på den stationære er lyden på youtube fin
Avatar billede yaris Praktikant
03. marts 2012 - 18:48 #4
Har fundet ud af det det var lydstyrken i youtube der var skruet ned tja det er øjnene at man bliver først blind på så smid et svar pstidsen og få dine points
Avatar billede pstidsen Novice
03. marts 2012 - 20:13 #5
Svar
Avatar billede Højhus Praktikant
28. januar 2017 - 13:32 #6
Hvordan ændrede du lydstyrken på youtube. Jeg har samme problem.