Avatar billede oshelpneed Nybegynder
08. februar 2012 - 21:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 Configuration

Hej.

Jeg er for sjov begyndt at læse til at kunne certificere mig til Windows 7.

Bogen som jeg har købt hedder: Windows 7 Configuration Exam 70-680

Jeg skal klare nogle tests - og kan ikke finde ud af 11 og 12.... Nogen af jer som kender en hjemmeside hvor man kan se svarene -.- ?

PS: Certificerings testen er på papir - og jeg har ingen mulighed for at "snyde" her, så det behøver i ikke begynde at snakke om :)

Tak! :)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. februar 2012 - 21:33 #1
Nu skriver du ikke opgaven, men er det mon denne:
http://www.mcse-70-297.com/articles/70-680-exam-questions-answers-part-1/
Avatar billede oshelpneed Nybegynder
09. februar 2012 - 07:55 #2
Hej.

Siden ser god ud - men jeg mangler for Chapter 11 og 12! :)

kan du skaffe dem? :)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. februar 2012 - 08:06 #3
Du skriver stadig ikke opgaven, så prøv selv at google den. Du ved jo hvad der står i den.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. februar 2012 - 10:41 #4
Har du fundet det?
Avatar billede oshelpneed Nybegynder
09. februar 2012 - 19:43 #5
Ja :)

Så lukker tråden - men vil du have points? :)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. februar 2012 - 19:46 #6
Okay, godt du fandt det.  :-)