Avatar billede audiotribe Nybegynder
08. februar 2012 - 11:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fujitsu Siemens... HD ready eller ej?

Hej folkens,

Jeg har et fujitsu siemens plasma tv af ældre årgang -  http://bit.ly/y0BOet
Jeg har netop  købt en dvb-c boks, hvilket har gjort billedet betydeligt bedre :)

Mit spørgsmål er så - der står i manualen at TV'et er HD ready, men det har ikke en HDMI indgang! Er det så overhovedet muligt at opnå HD kvalitet på det?

På forhånd tak / Thomas
Avatar billede MikkelsensBW Nybegynder
08. februar 2012 - 12:20 #1
Ja self..

TVen kan jo afstille sådan noget som TV2 HD og DR HD osv.. HDMI indgang er jo bare mere beregnet til at du eks. kan sætte din pc op til den :)

Vh Mikkelsen
Avatar billede MikkelsensBW Nybegynder
08. februar 2012 - 12:20 #2
afspille*
Avatar billede audiotribe Nybegynder
13. februar 2012 - 09:43 #3
Tror ikke at jeg opnår full HD - så længe at min eneste mulighed er at kører signalet gennem scart!
Avatar billede foodear Praktikant
14. februar 2012 - 10:53 #4
HD ready er 720p, Full HD er 1080p