Avatar billede Blueeyez Mester
06. februar 2012 - 21:50 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Webhotel søges...

Jeg søger webhoteller, eller blot nogen der har erfaring med følgende:

Servage.dk
hosting24.com

Lige pt ud fra hvad jeg kan læse mig til så er hosting24.com nok den jeg vælger, men jeg kender intet til dem så hvis nu DU ligger inde med brugbar viden og ikke blot linker til en bedømmelses side af dem så ville det være super :)

Det jeg går efter er fri traffik og fri plads så vidt som muligt og til en god pris, men stadig hos en god udbyder.. så helst en .dk udbyder, men har efterhånden opgivet den drøm.
Avatar billede tobrukDk Novice
06. februar 2012 - 21:53 #1
mlhosting.dk og meebox.net
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2012 - 21:59 #2
Unoeuro.com
Avatar billede Blueeyez Mester
06. februar 2012 - 21:59 #3
#1 Har kigget på begge, men de har for lav diskplads og traffik i forhold til servage.dk og hosting24.com
Avatar billede tobrukDk Novice
06. februar 2012 - 22:01 #4
servage.dk har jeg høret rigtigt god omtale om hvis de skal valg mellem de 2...
Avatar billede tobrukDk Novice
06. februar 2012 - 22:03 #5
#2 Unoeuro.com er ikke bedre endnu meebox.net,, det skal du ikke sige til mig at de er ...
Avatar billede Blueeyez Mester
06. februar 2012 - 22:08 #6
#1 har lige skrevet med en supporter ved meebox.net der hævder at hosting24.com's sagn om fri traffik og plads er usand, så nu håber jeg blot på at der er nogen der har ved hosting24.com eller servage.dk :)
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2012 - 22:27 #7
Langt langt de fleste steder, hvis ikke alle, så er fri trafik betinget af det der ofte kaldes "fair use" - det vil altså sige at det ikke er helt frit alligevel da der også skal være plads til de øvrige kunder.
Avatar billede tobrukDk Novice
06. februar 2012 - 22:29 #8
#6 kommer du nogle siden til at bruge 7500 GB om mrd?? så skal du have utrolig mange sider for at det kan løbe op. jeg har 3 sider og bruger ca 4-5 gb om mrd :)
Avatar billede JC73 Nybegynder
06. februar 2012 - 22:35 #9
http://www.hostmonster.com/

Danske udbydere er for paranoide og tager overbetaling for deres HD plads.

Hostmonster har fri trafik, ingen pladsgrænser (har på et tidspunkt været oppe på 200+ GB) har ikke haft noget bøvl og de bruger cPanel some efter mine erfaringer er det bedste kontrol panel jeg har prøvet. intet maks på mail adresser, subdomains etc.I modsætning til de danske ydbydere jeg har prøvet, så er der adgang til ALT, også de rå logfiler der kan bruges til at spore evt. problembørn der synes det er sjovt at lave numre.

Men, det er jo amerikansk, så et .dk domæne er desværre udelukket.
Avatar billede Blueeyez Mester
06. februar 2012 - 22:35 #10
#7 Hvad er mængden så for fair use? :)

#8 Kommer jo an på hvad ens side tilbyder/består af :)
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2012 - 22:46 #11
Hvis der var en specifik mængde for fair use var det nok den der blev reklameret med - det er formentlig en flydende grænse med flere parametre såsom tid, hyppighed og lignende.
Avatar billede tobrukDk Novice
06. februar 2012 - 22:46 #12
#10 Hvad skal din hjemmeside kunne??
Avatar billede Blueeyez Mester
06. februar 2012 - 22:50 #13
Drivere :)
Avatar billede edin22 Nybegynder
07. februar 2012 - 07:15 #14
mlhosting.dk og meebox.net
Jeg synes du nu skulle vælge meebox, fordi Mlhosting har droppet deres MEDIUM løsning.

Men ellers er begge parter gode...
Avatar billede tobrukDk Novice
08. februar 2012 - 08:17 #15
ellers vente til sidste på mrd der kommer mlhosting frem med noget nyt hvor du selv kan bestemme det til billig penge :)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. februar 2012 - 09:14 #16
#15 Ja, har nu heller ikke alt for travlt, men dejligt at være forud på denne front :) I mellem tiden kan jeg jo arbejde på min side i sandbox mode så at sige :)

Fandt os: http://www.hostgator.com/

men ku godt tro at hosting24.com ejer den side..
Avatar billede timpet Novice
10. februar 2012 - 23:20 #17
Med risiko for at spamme med de samme informationer så har jeg tidligere i dag anbefale meebox.net, over i det har jeg fundet en rabatkode der giver 20% rabat på webhoteller. Koden er 20PROCENT

God fornøjelse
Avatar billede Blueeyez Mester
26. marts 2012 - 23:07 #18
Dem der vil ha point smid svar :) 24 timer til lukning af debatten!
Avatar billede Blueeyez Mester
23. september 2012 - 10:53 #19
Lukker tråd