Avatar billede jmgranner Juniormester
06. februar 2012 - 18:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

.karriereportalen.dk

http://www.karriereportalen.dk/default.asp?Action=Menu&Item=7 arbejder som bindeled imellem studenter og virksomheder. Men studenterne er mere på sociale medier end at besøge kP side. Hvordan kunne KP bruge sociale medier mere lreative. Nogle bud?
Avatar billede kiksen1987 Novice
06. februar 2012 - 18:51 #1
du kunne lave masser af posts på Twitter og facebook med updates - Dvs hvis ny add kommer på siden så lav lille cast på jeres facebook side: Bla bla søger nu bla bla til bla bla og skriv om de events i holder rundt om i danmark.
evt. prøv at få en social media studies praktikant ind i virksomheden :) Praktikanter kan faktisk være til meget god hjælp og vi benytter os meget af dem ude på min arbejdsplads. Og hvis de er gode kan man altid tibyde dem job senere.
Avatar billede WPCS Nybegynder
06. februar 2012 - 18:52 #2
Et bud kunne være at oprette virksomheden/webstedet på Facebook. Så kan brugerne selv "Synes godt om" og på den måde få nyheder m.m.
Avatar billede jmgranner Juniormester
06. februar 2012 - 19:56 #3
Virksomhederne har jo deres facebook i forvejen. De har også deres præsentations materiale, video, nyhedsbreve mv.
Studenterne har deres afklaring mht. Erhvervsvalg eller mangel på  samme.
Dialog? Konkurrencer? Afklaring?
Er der noget som kan samle dette lidt  bedre?
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. februar 2012 - 20:45 #4
Det er en meget fin hjemmeside og jeg tror helt klart du skal forsøge dig med Facebook. Og ja, konkurrencer vil være en god idé.
Avatar billede jmgranner Juniormester
06. februar 2012 - 21:12 #5
Konkurrencer tillades vist ikke længere på facebook.

Det er ikke den hjemmeside som det angår, men mere ideen om hvordan man bringer studenter og virksomheder bedre sammen.

Er det personlighedstest, som er vejen frem?
http://www.manova.dk/files/kk_pp.pdf

Spørgeformular?
Avatar billede mikaelch Novice
19. februar 2012 - 02:21 #6
den lyse vlå farve på hvid baggrund ville siden være lettere at læse med mørk baggrund eler du lavet en mørk tekst farve på hvid baggrund

kontakt siden frem med cvr nummer nummer og en kontaktformular derved lettere at kontakte jer
Avatar billede jmgranner Juniormester
13. maj 2012 - 11:47 #7
tak for svar, hvordan skal jeg nu lukke denne her. Jeg har fået på hatten af Eksperten at jeg har åbne spørgsmål og de beder mig om at lukke dem. Please kan I ikke bare én af jer lade det være et svar.
jeg sætter selv denne her som svar da jeg ellers må lukke den hvis ingen andre melder sig.