Avatar billede jes64 Nybegynder
04. februar 2012 - 17:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med et program.

Hej

Jeg fået en besked op på min skærm " windowsync.msi " mangler? Min pc kan ikke finde filen?.Hvad betyder dette? og hvilken betydning har det for min pc?....Hvad skal jeg gøre for aT løse dette problem?...Kan I hjælpe mig med dette problem? og hvis I kan?..Kan I så sende et link her som jeg kan bruge til at afhjælpe dette problem.

På forhånd tak

Jes64
Avatar billede claes57 Ekspert
04. februar 2012 - 17:54 #1
msi-filer er installations-rutiner - så du har lige installeret et program, og det har ikke afsluttet korrekt.
Åben regedit og se i
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce
og
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
et af de steder ligger en linje, der indeholder dette msi - slet linjen (og ikke andet)
Avatar billede jes64 Nybegynder
04. februar 2012 - 22:57 #2
Hej Claes57

Jeg har nu været igennem begge stier. Men kunne ikke finde en linje der indeholde msi?. Er der andre veje eller muligheder?
Avatar billede jes64 Nybegynder
04. februar 2012 - 23:03 #3
Hej igen Claes57

Jeg fandt msi under en anden sti HKEY_CLASSES_ROOT Er det den samme linje? jeg skal slette? eller høre den til et helt andet program?.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. februar 2012 - 10:42 #4
det er noget helt andet - det er der, hvor msi får at vide, hvad der skal ske med den.
Min sti gav adressen, hvis programmet skulle installeres til den aktuelle bruger - men hvis der er til alle brugere, så er det
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
og den RunOnce samme sted.
05. februar 2012 - 23:11 #5
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

---

CCleaner  værktøjer - opstart - find her 'et eller andet' som har med omtalte "windowsync.msi " at gøre og [Disable] den her ...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
18. marts 2012 - 15:41 #6
Hvad endte denne tråd med ?
Avatar billede jes64 Nybegynder
19. marts 2012 - 23:45 #7
Hej karise_larry

Jeg fandt ikke "windovssync.msi" i ccleaner programmet?.Så problemmet er ikke løst?.

Men jeg har vist fået løst problemmet selv......
20. marts 2012 - 08:52 #8
... på hvilken måde ?
Avatar billede jes64 Nybegynder
20. marts 2012 - 15:54 #9
Jeg åbnede regedit og fandt msi filen via en sti derinde :-)