Avatar billede Peter_Friedberg Nybegynder
04. februar 2012 - 01:17 Der er 2 kommentarer

Google Analytics på www.peterfriedberg.dk

Hej med jer

Kan jeg på nogen måde se eller gøre noget så jeg kan se hvormange som klikker påmin test på forsiden? og det samme på min download side kan jeg på nogen måde gøre noget så jeg kan se hvor mange der downloader mine speaks?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
04. februar 2012 - 01:53 #1
Du burde have en log på din server, hvor der står hvad folk har klikket på.
Måske er der allerede sat en rapport op på denne log, men ellers er der normalt massere af programmer, der kan lave diverse rapporter baseret på disse logs.
Spørgsmålet er bare hvilken server du benytter og hvilke formater logsne er i.
Avatar billede tobrukDk Novice
04. februar 2012 - 02:25 #2
#0

Tjek lige de andre http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Peter_Friedberg !.. du har lavet 2 af de samme spørge husk at luk dem eller lign..