Avatar billede Peter_Friedberg Nybegynder
02. februar 2012 - 22:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ønsker feedback på www.peterfriedberg.dk

Hej med jer kloge hoveder,

jeg vil være taknemlig for alt den feedback jeg kan få omhandlende
min tekst. Har du tekst ideer der kan konvertere til flere signups på nyhedsmailen? Har du tekst ideer der kan konvertere til flere sociale medier anbefalinger?
Min side er www.peterfriedberg.dk

Jeg kan pt. ikke lave om i design og andet som kræver progamering
så jeg kan pt. kun lave tekst ændringer.

Tak på forhånd.
De bedste hilsner

Peter Friedberg
Avatar billede kjeldsted Novice
02. februar 2012 - 23:46 #1
Hvor besværligt det enten er bør der kigges på kodningen. Siden er fyldt med fejl (fx. finder W3C's validator 119 fejl!: validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.peterfriedberg.dk%2Fforsiden.aspx&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0)

Hos mig (FireFox 10.0, OS X 10.7.2) Forsvinder en del af teksten bag Nyeste blog indlæg linjen. Og så er det lidt ærgerligt at toppen af siden fylder hele halvdelen på forsiden.
På de andre sider ser det umiddelbart ganske pænt ud.
Avatar billede inteeeL Nybegynder
03. februar 2012 - 09:32 #2
Først vil jeg komplimentere det meget flotte design; det er godt opsat og det taler lige til besøgeren.

Kjeldsted har ret; både html-fejl, men også css fejl. Dette bør du rette, så du kan sikre dig, at det samme bliver vist på alles skærme.

Du har nogle små grammatiske fejl (kommafejl) hist og pist. Dog ved jeg ikke, om det er noget, du lægger stor vægt på.
03. februar 2012 - 14:07 #3
Der er tydelige og væsentlige fremskridt i din præsentation fra dit tidligere indlæg.  På forsiden fokuserer du nu meget mere på brugerne af siden og deres behov i stedet for på dig selv, og du forudsætter ikke længere, at brugerne ved hvad coaching er.

Jeg foreslår, at du arbejde videre i samme retning på de andre sider.  For eksempel på siden 'Om'.

Du stiller spørgsmålet 'Hvad er coaching?'  Men i stedet for at forklare det kort og fyndigt, så som ' Coaching er ... [plus en enkel, krystalklar sætning] giver du en lang historie, som du forventer brugerne skal give sig tid til at følge med i.  Husk, at du ikke har et indfanget publikum, men mennesker der giver dig tyve sekunder til at overbevise dem om at læse videre.  Må jeg spørge dig, hvad, i en nøddeskal, coaching er?  Du snakker om fremragende resultater i sportens verden m.m., altså ydre præstationer, som skulle være blevet muligt efter at udøverne har opnået indre balance og fred mig sig selv.  I så fald kunne du skrive noget i retning af:

"Hvad er coaching?

Coaching er målrettet udvikling af indre balance og ... som frigør energi og kreativitet og lukker op for fremragende ydre resultater.

Coaching stammer fra USA, hvor den oprindeligt blev andvendt i sportens verden og resulterede i spektakulære resultater.  Baseret på disse resultater blev coaching også anvendt i erhvervslivet ...."

"Hvorfor coaching?

Fordi det har vist sig, at selvudvikling under vejledning af en erfaren coach leder til ......." o.s.v.

Man fornemmer, at dit ordvalgt er påvirket af kilder på engelsk, mere end af hverdags talesprog.  Jeg har været udenlandsdansker i 35 år og har de sidste 20 år kun talt dansk sporadisk, så mit øre for dansk tonefald er ikke længere det skarpeste.  Dog vil jeg mene, at forklaringer som det følgende klinger kunstigt:
"Når vi alligevel prøver at tænke store tanker i et presset liv, møder vi ofte tanker som frygt og finder alle forhindringer for, at det vi virkelig ønsker, ikke kan lade sig gøre" klinger kunstigt.  Mener du: "Når vi alligevel prøver at reflektere i vores hektiske dagligdag, bliver vi ofte ængstelige og finder grunde til, at det vi ønsker ikke kan lade sig gøre"...  Jeg fangede dig også i at spørge:  Hvor tilfreds er du med at være single?

(Jeg opretter dette som svar.  Når tiden kommer til at lukke spørgsmålet vil du nok indhente svar også fra andre bidragsydere.
Avatar billede mikaelch Novice
03. februar 2012 - 14:07 #4
jeg synes flot

husk google plus på siden google social netværk , det er vigtigt at kunne likes en side der og dele den

kontakt siden vis har cvr nummer er det et lovkrav du har det på siden , desuden skaber cvr nummer troværdighed over siden
Avatar billede Chianti Nybegynder
03. februar 2012 - 14:52 #5
Jeg synes også, at den er flot. Hvis jeg må nævne en lille petitesse, må der aldrig være udråbstegn eller punktum efter en overskrift. Overskriften er i sig selv et udråbstegn, og punktum betyder "stop her", og det er jo ikke det, du vil have læserne til.
Avatar billede Peter_Friedberg Nybegynder
04. februar 2012 - 01:19 #6
lukker og siger tak til alle