Avatar billede nellem Nybegynder
02. februar 2012 - 19:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rødt kryds i Outlook 2003 i stedet fór billeder

Jeg har i Outlook 2003 prøvet at ændre indstilling for automatisk hentning af billeder, men får stadig rødt kryds i stedet for billed.

Hvis jeg vil videresende den pågældende mail, vises billedet uden problemer.

Hvor og hvad skal jeg ændre?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. februar 2012 - 22:08 #1
Umiddelbart lyder det som en klassiker for, at Office ikke er opdateret.

Der er et væld af opdateringer der skal på, for at den kører optimalt - har du husket at installere dem? (via Windows Update)
Avatar billede nellem Nybegynder
05. februar 2012 - 11:11 #2
Det var et meget godt bud, men jeg har modtaget et væld af opdateringer - både til Office 2003 og Office 2007.
Ialt til Windows 7 og Office 2003 har jeg modtaget 367 opdateringer!
Avatar billede nellem Nybegynder
17. november 2012 - 12:56 #3
Uden svar, slettes dette indlæg.