Avatar billede kfdavidsen Nybegynder
25. januar 2012 - 17:00 Der er 5 kommentarer

Feedback på bonusodds.dk

Hej

Jeg er gået i krig med at lave min første hjemmeside www.bonusodds.dk . Siden bliver lavet på en Bricksite-platform, med de muligheder og begrænsninger det nu indebærer.

Sidens primære formål er at formidle bonusordninger, spilforslag samt andet relevant information til de besøgende. Indtjeningen skulle gerne komme ind via klik på diverse bannere.

Jeg er midt i processen men kunne godt tænke mig lidt feedback her midtvejs. Positov som negativ feedback er velkomment. Er der nogle der har gode idéer til indholdet på siden eller andre indtjeningsmuligheder er det også særdeles velkomment :-)
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2012 - 19:55 #1
Jeg har prøvet i forskellige browsere og Top 3 bonus og Dagens forslag er delt i 2 linier. Jeg tror ikke det er meningen.

Under top 3 bonus, ville det være godt at gøre opmærksom på at der er nogle regler for hvordan man får bonussen. Jeg kan se der er skrevet en bemærkning om det under Om os, men det burde også stå under top 3 bonus, eller i det mindste et link til det.

Hvis jeg selv skulle bruge siden (men nu er jeg holdt op med at spille, da det er blevet for besværligt med den nye spillelov som kræver NemID og CPR oplysninger), så ville jeg være interesseret i en sammenligning mellem de forskellige bookmakers. F.eks. gebyrer for ind- og udbetaling, hvor meget man har lov til at spille for (typisk begrænset af hvor meget man har mulighed for at vinde), en sammenligning af odds på forskellige kampe på tværs af bookmakerne, osv.
Avatar billede kfdavidsen Nybegynder
25. januar 2012 - 21:01 #2
Super input, tak for det. Bemærkningen omkring top 3 bonus er taget til efterretning.

Ved du rent praktisk nogle sites der tilbyder denne service med oddssammenligning. Altså hvor man gratis har lov at integrere det på sin egen side?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2012 - 22:00 #3
Jeg kan huske for nogle år siden der var et dansk website der sammenlignede odds fra nogle forskellige bookmakers, men om det var/er lovligt ved jeg ikke. Og der var et udenlandsk website der viste dem gratis med f.eks. 15 minutters forsinkelse, og ellers skulle man abonnere på denne tjeneste hvis man ville have dem hurtigere. Jeg kan desværre ikke huske deres webadresser og måske eksisterer de ikke mere.

Jeg kan se man får en masse resultater frem når man søger på surebets og valuebets, men det ligner en jungle. :)

Jeg kom til at tænke på noget andet, når nu du viser bonus ordninger. Nogengange har bookmakers også ekstra høje odds på kampe (set i forhold til en helgardering som f.eks. ville give omkring 99% tilbage hvis du spillede på alle udfald), så de kunne måske være værd at nævne.
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
25. januar 2012 - 22:24 #4
Hej.
Din forside er lys og venlig, dejlig let hurtig overskuelig, det
giver lyst til at blive og se mere på sitet.

Feltet med "Dagens double" virker dog synsmæssig noget flydende,
fordi det ikke er tonet som de to andre felter til højre for det.

Jeg ville tone "Dagens double" felt en anelse, men ikke så meget at
du må lave "Bookmakerbonus" feltet mørkere, for det syntes jeg er
tilpas og må ikke blive mørkere.

Du kunne også give "Dagens double" felt samme baggrundsfarve som
"Bookmakerbonus" feltet, det ville give god synsmæssig balance på
den nederste del af siden.

En svag synsmæssig ubalance er der dog, fordi linkbilledet
"opretkonto" er en smule dominerende med sin blå farve, men godt
billedet så ikke er større.

En fordel eller ulempe er at alle farverne ligger i samme side.

Jeg har desværre ikke haft tid til at se nærmere på de resterende
sider og kan derfor ikke give hver side en vurdering eller en
samlet vurdering af hele sitet.

Ønsker dig gode besøgstal.
Avatar billede lordsasa Nybegynder
31. januar 2012 - 18:27 #5
Jeg synes at dit logo spiller max. Den er ret fed.

Eftersom I kører affiliate kan jeg regne ud, at I gerne vil tjene penge. Før I får en masse besøgende, så få skrevet en masse tekst til hjemmesiden så Google indeksere jer ordenligt.