Avatar billede koldborg Nybegynder
25. januar 2012 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cisco Linksys E2500

Jeg har et problem,håber i kan hjælpe mig, jeg har købt Linksys E2500 router, men jeg kan ikke finde ud af at sætte min Zyxel Nas server op, da DDNS udbyder ikke findes i routeren,der er kun to som jeg ikke kan bruge til noget, den gamle router hade mange flere muligheder, jeg bruger en gratis host fra noip.com som har fungeret fint intil vidrer, men da jeg så skal til at sætte den op i den nye router løber jeg ind i problemer, noge forslag/løsning
Avatar billede chalde Seniormester
25. januar 2012 - 17:12 #1
Brug no-ip's klient og kør den fra en af dine pc'er der er på dit netværk. Undlad dog at bruge klienten på f.eks. bærbare hvis de bruges på andre netværk.
Avatar billede koldborg Nybegynder
25. januar 2012 - 19:17 #2
mange tak virker kører nu ;)
Avatar billede koldborg Nybegynder
25. januar 2012 - 19:18 #3
smid et svar
Avatar billede koldborg Nybegynder
23. juni 2012 - 07:22 #4
re