Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2012 - 16:35 Der er 8 kommentarer

Bærbar tastatur problemer!!!?

Hej eksperter

Mit tastatur på min bærbare Asus pc er pludselig uden videre begyndt
At opføre sig mærkeligt. Når jeg bruger bogstaverne skrives der intet men tilgengæld trylles der forskellige genveje frem afhængig hvilket bogstav der bruges? Jeg er lidt. Er der nogen som vil give ud af deres ekspertise?
Venligst
B.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. januar 2012 - 16:50 #1
Alt tasten "hænger"?
Avatar billede Gertsvendsen Nybegynder
24. januar 2012 - 18:16 #2
nede i venstre hjørne og så 4 til højre :D
Avatar billede pstidsen Novice
24. januar 2012 - 18:23 #3
Det må da være Ctrl eller Windows tasten. Alt tryller ikke særlig mange genvejstaster frem...
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2012 - 18:33 #4
Okay.... Hvad er løsningen på det problem?
Avatar billede pstidsen Novice
24. januar 2012 - 19:14 #5
Vi spørger dig om noget.. "Hænger" enten Alt, Ctrl eller Windows tasten? Med "hænger" menes der er at den er trykket ned pga. f.eks. skidt selvom du ikke trykker på den.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2012 - 19:28 #6
Griner. Tak for din opmærksomhed! Nej der er ikke noget der hænger.!!!!
Avatar billede pstidsen Novice
24. januar 2012 - 19:31 #7
Har du prøvet med et eksternt tastatur?

PS: Du skal IKKE selv lægge svar. Det er til løsninger og pointgivning som der står!
Avatar billede vejmand Juniormester
24. januar 2012 - 19:42 #8
Hvordan tester du om en tast "hænger"?