Avatar billede Musen73 Nybegynder
22. januar 2012 - 00:23 Der er 1 kommentar

Inkompatibelt program

Jeg har et problem med min pc.

Nu har jeg flere gange oplevet, at der er nogle ting jeg downloader, små prg, der efterfølgende ikke vil starte op når det er installeret.

Selv om man siger ja til både at hente, installere og godkender programmet, så sker der bare intet når man forsøger at starte det op.

Det er som om den simpelthen glemmer den har hentet programmet.

Hvis jeg skal komme med et konkret eksempel, så bruger min søn min pc til at spille på, da hans egen pludselig ikke vil starte op mere.

Han vil så gerne spille et spil på nettet der hedder Battlefield Heroes, http://www.battlefieldheroes.com/en/ men den kan slet ikke på min pc. Vi henter, installerer, og når den så har gjort det, så beder den om de samme ting igen og igen og igen.

I aften ville jeg prøve et sjovt lille program der hedder My webface, http://mywebface.mywebsearch.com/download/index.jhtml

Her gentog præcist det samme sig igen.

Det eneste jeg umiddelbart kunne finde var, at min pc efter scanning af programmet, meldte "inkompatibelt program" ??

Programmet hentes, installeres, men når jeg så vil starte det, ja så sker der absolut intet.

Til lidt info, så kører jeg windows 7 ultimate 64 bit.

Forleden var jeg for første gang også udsat for den famøse bluescreen, da min knægt sad og spillede onlinespil på y8.

Nogen der har en ide til hvad der kan være galt??

På forhånd tak
Janne
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2012 - 07:50 #1
http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

denne her vil kunne fortælle dig hvad det skyldes hvis maskinen har lavet en mindump fil

m.v.h