Avatar billede SeierSimon Nybegynder
20. januar 2012 - 22:09 Der er 2 kommentarer

Headset lyd forsvinder og kommer.

Hej
Når jeg sidder på min bærbar med headset tilsluttet. Sker der det at lyden forsvinder. Og efter 5-30 min kommer lyden igen. Det er meget forskelligt hvornår den kommer igen..
Jeg har prøvet med flere forskellige headset's og det samme. Den forsvinder og kommer igen.
Håber nogle kan hjælpe med mit problem.
På forhånd tak :)
20. januar 2012 - 23:38 #1
Velkommen til E. ...

... også UDEN Headset ?

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede SeierSimon Nybegynder
21. januar 2012 - 10:22 #2
Den gør det ikke når jeg ikke har headset i.
Og jeg bruger Win7.