Avatar billede alite Nybegynder
17. januar 2012 - 19:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

World of warcraft

Bruger wow utrolig meget webspeed ? vi er flere på samme net og jeg får skylden for at nettet ikke virker og er langsomt, fordi jeg spiller wow.

På forhånd tak ;o)
Avatar billede kiksen1987 Novice
17. januar 2012 - 19:08 #1
Personligt synes jeg ikke WoW bruger meget. Steder som Youtube og andre streams suger meget mere. Deriblandt TV2, EB og andre nyhedssider. Self hvis du henter patch kan det godt være lidt mere end normalt.
Avatar billede SteWe Nybegynder
17. januar 2012 - 20:37 #2
WoW kræver næsten ingen båndbredde bortset fra når du henter patches. Vi snakker under 1Mbit. Det eneste der er vigtigt er latency.

Hvis du gerne vil bevise det overfor de andre kan du hente "Net Limiter 3" (eller Net Limiter 2 hvis du ikke har Win7). Det kan fortælle dig præcis hvilke programmer der henter/sender hvor meget data.

Under "Window -> Open Popup Window -> Stats" kan du se dag for dag, uge for uge, osv hvilke programmer der har hentet/sendt mest data.