Avatar billede a-carlo Nybegynder
16. januar 2012 - 19:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lagger jeg eller er jeg bare sart?

Jeg syntes at jeg lagger når jeg spiller battlefield bad company 2 eller os er det bare sådan en computer skal køre det jeg er ikke helt sikker? men jeg vil enlig os godt til at spille battlefield 3 hvis jeg kan få min com til at klare det?

mine specs er.

Cpu : Intel(R) Core(TM)2Duo CPU      E7600 @ 3,06GHz    3.06Ghz
Ram: 6 GB
Grafik kort: NVIDIA GeForce GTX 460  ved ikke helt om det er 1 eller 2 gb dedikeretet grafik men kan man ikke se det på en eller anden måde?

men tror nu os mest det er min processer der er lort men er ikke helt sikker?
Avatar billede pstidsen Novice
16. januar 2012 - 20:53 #1
Avatar billede JC73 Nybegynder
16. januar 2012 - 21:55 #2
ifølge officielle oplysninger kan du godt spille bf3 på din pc: http://www.enterbf3.com/information/538-minimum-requirements/

Du kan dog godt lagge alligevel, ved online spil skal du vælge en server tæt på dig, helst med et ping på under 100, så skulle det køre fint. Hvis du ikke er online men lagger alligevel, så har du måske for mange programmer kørende i baggrunden der spiser dit systems resourcer?

Jeg spiller bf3 fra min laptop, dog ikke i højeste opløsning, men det kører fint :-), det er en 2.4 ghz dual core, med 1gb dedikeret ram or 4 gb system ram. så det er jo tæt på minimumskravene.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2012 - 08:08 #3
man opretter og laver spørgsmål med kommentar
man svarer med kommentar

svar er kun til lukning af spørgsmål og pointgivning

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

hvad sladrer den så om

m.v.h