Avatar billede steaken Nybegynder
14. januar 2012 - 19:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til backup

Hej Eksperten.
Jeg har fået den opgave at formatere min fars computer. Nu har jeg ikke så meget forstand på windows så ville høre om nogen kan anbefale mig et godt program.
Det skal kunne tage backup af alt hans musik, billeder og film osv. Men også meget gerne hans mailadresser og mails fra office 2010. hvis der altså findes sådan et program.
(han køre windows 7)

Vil gerne betale lidt for det, men helst gratis :D

Venlig Hilsen
Morten Gregrsen
Avatar billede pstidsen Novice
14. januar 2012 - 19:44 #1
hvorfor vil du have et program? Du kan jo nemt bare gøre det manuelt. Musik billeder, film og dokumenter ligger i C:\Users\NAVN NAVN og mail og kontaktpersoner kan du bare eksportere i Outlook 2010 ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. januar 2012 - 22:38 #2
2 mapper du med fordel kan kopiere og genindsætte på ny PC.
http://gratisupload.dk/vis_billede/671899/
Avatar billede steaken Nybegynder
15. januar 2012 - 01:28 #3
fulgte dit råd pstidsen og det virkede jo perfekt! 100 tak. smid et svar ;)
Avatar billede pstidsen Novice
15. januar 2012 - 12:33 #4
Poko1 skal også have points.