Avatar billede Thony Rande Nybegynder
13. januar 2012 - 16:14 Der er 1 løsning

Apple TV2 m. XBMC kan ikke finde filer på NAS

Hej

Jeg har fået købte mig en Dlink DNS-320 samt Apple TV2 (ATV).
ATV'et er blevet jailbreaket med seas0npass, og der er installeret Nito TV m. XBMC.

Når jeg via XBMC går på min NAS, så kan den finde mapperne, men ikke filer (film + billeder).
Jeg er 99% sikker på at det er et eller andet i NAS'en der ikke står korrekt.

Er der 1 eller 2 herinde der har samme konstellation derhjemme?

Det skal lige pointeres at jeg ikke har det store kendskab til opsætning, da dette er den første NAS jeg har prøvet kræfter med.

Pft.

Rande
Avatar billede Thony Rande Nybegynder
13. januar 2012 - 17:48 #1
Nå, det viste sig at jeg ikke havde tilføjet NAS'en rigtigt i XBMC