Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2012 - 23:16 Der er 7 kommentarer

Må man snart ikke nået :-(

Jeg læste på en nyhed, jeg så ikke lige dato og årstal
Men en 18 årig pige, gramset på ballerne af ukendt mand

Kan manden nu få en dom for det ??
Politiet leder åbenbart efter ham

Jeg kunne måske ikke selv finde på det er ret genert anlagt
men hvor går grænsen snart hvad man ikke må.

Hvis en pige gramsede på mine baller vil jeg nu nok også blive lidt overrasket :-)

Men en dom kunne hun nu nok ikke få for det *GG*
når det er den omvendte verden.

Jeg skal nok huske at give point for jeres kommentarer

Jannick

se link
http://www.sn.dk/18-aarig-gramset-paa-ballerne-af-fremmed-mand/Koege/artikel/175150
Avatar billede MartinBT Nybegynder
11. januar 2012 - 23:35 #1
Undskyld mig, men jeg væmmes virkelig ved dit indlæg.
"Jeg kunne måske ikke selv finde på det er ret genert anlagt", så du kunne simpelthen finde på at tage andre piger på røven, hvis bare du ikke var genert anlagt? Dermed giver du også udtryk for, hvilket også kommer til syne i hele indlægget, at det er i orden at gå rundt og gramse på fremmede mennesker? "men hvor går grænsen snart hvad man ikke må"
Din holdning er fandme på grænsen til pædofili og voldtægt!

Selvfølgelig skal politiet sku da indblandes i sådan en sag. Skulle pigen bare tage hjem og tænke "well, det var rimelig ubehageligt at blive raget på af en fremmed mand, men sådan er livet vel"? Hold kæft en klam, ulækker og mærkelig verden vi ville leve i. Hvad kan den mand ikke finde på næste gang, når han har indtaget stoffer og drukket en helvedes masse alkohol? Du kan sku da ikke mene at sexchikane og hentydninger til voldtægt og sexovergreb er det mindste i orden!? Det er fandme for klamt. "Hvis en pige gramsede på mine baller vil jeg nu nok også blive lidt overrasket :-)" og du vil tydeligvis gerne have piger til at gramse på dig. Fy for fanden!

Bare at du kan sætte spørgsmålstegn ved om der er noget forkert i det, er så væmmeligt! Du giver synes oven i købet at det er fedt, hvis ikke han kan få en dom. Det er helt vildt så gennemskuelige dine ulækre undertoner er. Du synes at det er fucking frækt at en mand er sluppet af sted med at gramse på pigen.

Fy for helvede hvor er det dog modbydeligt at der findes folk som dig, med sådanne holdninger. Man burde fandme have politiet til at tjekke hvad din computer indeholder af materiale.

Håber at der er andre derude som vil vise klar modstand over for sådanne usle holdninger.

Føj!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. januar 2012 - 23:51 #2
Selvom jeg er enig i, at det som har fundet sted, overskrider nogle etiske grænser, så syntes jeg #1 overdriver en smule, og jeg har svært ved at se om indlægget er ment som rasende eller en smule ironisk.

Under alle omstændigheder kan man ikke lade være med at trække på smilebåndet en smule.
Avatar billede MartinBT Nybegynder
11. januar 2012 - 23:58 #3
Det er bestemt ikke ment ironisk. Jeg mener det jeg skriver dybt seriøst. Og er sku rystet over at du trækker på smilebåndet.

Det er temmelig nemt at læse mellem linjerne, og dermed gennemskue hans tanker og holdninger. Muligvis er sagen med pigen en mindre af slagsen, men det er jo princippet og at han ikke ser et problem i det, er væmmeligt!
Avatar billede Jensen DK Novice
12. januar 2012 - 07:38 #4
Det er nok ment som et spørgsmål om ligestilling kønnene imellem, den hælder efterhånden for langt over til pigerne, så det må snart være mændene der skal have ligestilling.
Samtidig syntes jeg at #1 er lidt for grov i sin udtale.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. januar 2012 - 08:39 #5
Helt enig - selv om alle svarere er enige om at "gramseri" ikke er acceptabelt, og det derfor er i orden for en ung pige at anmelde noget sådanne som sexchikane el.lign., så er det da godt nok noget af en svada der bliver liret af. Næsten som at læse kommentarerne på eb.dk :-)

Personligt ville jeg da have det helt fint med at en flot pige kom og nappede mig i ballen, men hvis det var en jeg absolut ikke ville have med at gøre, ville jeg blive chokeret. Alt opleves efter den situation man er i.

Men på den helt anden side - jeg har fritidsaktiviteter med unge, og da man i midt-halvfemserne for alvor fyrede op for pædofili, var det faktisk direkte ubehageligt at være på tur med de unge. Der var faktisk flere ture, hvor de voksne dårligt turde klappe de unge på skulderen, så hvis alle begynder at give udtryk for, at alt er sort/hvidt, havner vi snart der, hvor ingen tør røre andre, af frygt for at der bliver råbt op. Og sådan en verden håber jeg da heller ikke der er nogen der vil leve i.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
12. januar 2012 - 10:22 #6
Hør en gang..

At det på nogen måde skulle være "ok", at ukendte mænd gramser unge piger på baller, barm eller andet, er da en helt forkert stilling at have til livet og kvinder.

Er det også ok, hvis nogen stikker hånden i din mad, når du er på restaurant og får dig en lækker T-bone? Nej, det tror jeg ikke.

Det er sexchikane og er ikke lovligt - og derfor skal de straffes.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2012 - 12:59 #7
Undskyld, men jeg skriver bare min holdning til hvad jeg mener.
Jeg vælger derfor et pænere sprogbrug end du gør.

Politiet må da gerne komme og tjekke min computer - jeg er ikke spor pedofil - men jeg kunne dog ikke finde på selv at gramse på en kun 18 årig piges baller, jeg er dog også selv 41 år - så vil folk nok også tænke om man er pedofil"

Men faktisk må en 41 årig godt have sex med en på 18 år
Men selv syntes jeg at der er for stor alders forskel til at det var noet jeg ville gøre.

Det du skriver omkring at det er på grænsen til voldtækt at
berørre en pige på ballerne med vilje
det kommer vel ofte an på hvordan pigen er

Kender du evt. til den dans der hedde salsa, hvor man nærmest står og knider sig op ad hinanden på dansegulvet, altså en ret fræk dans - skal det så også være forbudt. ?

Jeg dansede nemlig salsa på et diskotek sammmen med 3 forskellige piger ved samme muskik stykke - og de var da temmelig yngre end mig, dengang.

Jeg tror også at det med sex cikane som du selv hentyder til, at det er forskelligt hvordan forskellige piger føler det.

Jeg formulerede mig måske lidt forkert, men at hvis ikke jeg var gernert ville jeg Rave på en piges baller, det tror jeg nu ikke jeg ville gøre.

Hvis en mand oplever "sexchikane" fra en kvinde er der måske ikke ret mange der ville anmælde det - jeg har ikke læst om det nogen steder i hvert fald.

Selvom du valgte at bruge lidt grimme ord om min holdning, så vælger jeg at skrive pænt til dig og alle andre.

En gang sagde min læge til mig at nu når jeg ikke har en kæreste så burde jeg gå til en prustitueret, det vil jeg ikke gøre da jeg syntes det er langt værer end sexchikane,

Men rent faktisk er der mere end 200.000 mænd der gør det ofte - jeg siger bare hvordan har de piger det ikke når de bagefter skal tage stoffer for at holde skammen ud. :-(

Så er der nogen der siger, at jamen de har selv valgt det, der er i følge et tv program en pige der siger at hun har det godt med det.

Tak for jere kommentar, selvom nogle af dem var lidt grove. :-)

Og jeg vil naturligvis stadig gi point.

Hilsen

Jannick