Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
11. januar 2012 - 10:58 Der er 3 kommentarer

Teksten går uden for min content?

Hej allesammen.

Jeg sidder og bøvler med en hjemmeside for et murerfirma jeg er ved at lave.

Problemet er at min tekst går ud og min content hvis jeg f.eks. zoomer ud 2 gange.

Dvs. at på en større skærm end min egen (13) vil hjemmesiden se forkert ud.

Nogle der ved hvad jeg skal skrive i min kode for at holde min tekst inde i min content boks.
Kan vedhæfte nogen billeder.

Mvh

Morten
Avatar billede Martin1926 Nybegynder
11. januar 2012 - 11:36 #1
Hej morten.

Prøv at send noget af dit stylesheet. Der er forklaringen sikkert :o).

//Martin.
Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
11. januar 2012 - 11:43 #2
.wrapper{
    margin: 0 auto;
    width: 900px;

}

#header{
    height: 100px;
    width: 900px;
    text-align: center;
    margin-bottom: 20px;
}

#content{

    width: 900px;
    height: 700px;
    background-image:url(graphic/content.png);
    border-radius: 4px;
}

Ved ikke om det kan bruges.

Men et af problemer er at det f.eks. ikke sker hvis jeg bruger Google Chrome, men kun hvis jeg bruger Safari. Så ved ikke hvordan jeg får den til at så ens ud i begge browsere ?
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
11. januar 2012 - 13:51 #3
Og hvad får dig til at tro, at du kan sammenligne en zoom-funktion med skærmstørrelser? :)