Avatar billede ronnienandersen Nybegynder
09. januar 2012 - 17:48 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Synology DS411j - WD TV Live m/ WIFI

Jeg har en WD TV Live med WIFI som jeg streamer film, billeder og musik til TV'et med.
Min DS411J er sat til en DLink router DIR 635.
Når jeg streamer som "media share" kan jeg se mine delte mapper (musik, film og billeder), men kan ikke afspille iso filer ligesom jeg heller ikke kan se covers til filmene (Dette kan jeg godt hvis jeg sætter en ekstern harddisk til).
Når jeg så godt ind og streamer som "network share" kan jeg kun se min delte mappe med software og ikke de tre mapper som jeg egentlig gerne vil se (musik, film og billeder).
Jeg kan se på den eksterne harddisk at Wd'en tilføje nogle filer til harddisken (covers m.m.) Så hvordan får jeg givet WD'en lov til skrive på NAS'en???
Avatar billede DonSkoD Juniormester
10. januar 2012 - 14:52 #1
Har du oprettet en bruger på din NAS til dit WD TV? Jeg ville oprette en seperat bruger, og kun give adgang til de mapper du får brug for at tilgå med dit WD TV (og så selvfølgelig give fuld adgang til mapperne med den bruger).
Avatar billede ronnienandersen Nybegynder
10. januar 2012 - 15:51 #2
Ja, jeg har oprettet en bruger "WD TV" med adgang til de mapper der er relevante
Avatar billede DonSkoD Juniormester
11. januar 2012 - 08:32 #3
Kan du ikke prøve at tage nogle screenshots af din konfiguration på NAS'en - jeg er mest interesseret i billeder af "User Settings/Access" og "Shares/Delte Mapper".

PS. - Svar er kun til pointgivning, benyt "Kommentar" i stedet :)
Avatar billede ronnienandersen Nybegynder
11. januar 2012 - 13:32 #4
Jeg har taget nogle screenshots men hvordan får jeg dem sat ind eller sendt til dig?
Avatar billede DonSkoD Juniormester
11. januar 2012 - 15:12 #5
Benyt evt. imageshack eller en anden image-hosting service.

http://www.imageshack.com
Avatar billede ronnienandersen Nybegynder
12. januar 2012 - 22:26 #7
Jeg har fundet fejlen. Jeg skulle "bare" give guest adgang til mapperne :-)
Avatar billede DonSkoD Juniormester
13. januar 2012 - 11:52 #8
Okay, super.
Avatar billede ronnienandersen Nybegynder
13. januar 2012 - 13:11 #9
Jeg synes jeg har fået et andet problem  Problemet ligger i at der ikke bliver seedet efter jeg har downloaded en fil.

TCP-port 57666 er åben både i router, firewall. Det er den port jeg osse har brugt i Utorrent.

Maks peers tilladt pr. torrent er sat til 1000.
Ved delingsforhold nået % - er sat  0
Seeding tid nået - er sat til altid

Kan man tilføje NG til BT søgning i Download Station?
Avatar billede ronnienandersen Nybegynder
08. februar 2012 - 14:00 #10
tak