Avatar billede KasperKnudsen Nybegynder
08. januar 2012 - 17:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere Playback devices på samme computer?

Hejsa

Jeg står med det problem, at jeg gerne vil have både højtalere, samt mit headset sat til min computer på samme tid. Jeg har både foran og bagpå min computer (og jeg er sikker på, at det er de rigtige stik, jeg har sat dem i), men alligevel er der kun ét 'playback' device, når jeg tjekker under Sound?

Jeg vil bare gerne kunne skifte mellem højtalere og headset inde under menuen 'Sound', i stedet for at skulle skifte stik hver gang.

Håber I kan/vil hjælpe mig.

Hilsen Kasper :-)
Avatar billede thov Forsker
08. januar 2012 - 18:17 #1
Køb en switch-box med to mini-jack udgange, og tilslut den computerens lydudgang.

Man kan også lave den selv med en 2-polet vippeomskifter :-)
Avatar billede KasperKnudsen Nybegynder
08. januar 2012 - 18:26 #2
Kan sådan en boks og tage mikrofon stik?
Avatar billede thov Forsker
08. januar 2012 - 18:42 #3
Er det nødvendigt ?
Du skal vel kun bruge mikrofon til headsettet - ikke også til højttalerne.
Avatar billede KasperKnudsen Nybegynder
08. januar 2012 - 19:38 #4
Mange tak :-)
Avatar billede thov Forsker
08. januar 2012 - 22:59 #5
Det er sådan en dims du skal bruge:
http://www.avxperten.dk/omskifteresplitter/audio-omskifter/audio-minijack-switch-(skift-ml-headsethoejttaler).asp

Den har også mikrofontilslutning, så mikrofonen kan afbrydes, når lydsignalet sendes til højttalerne.
Avatar billede thov Forsker
08. januar 2012 - 23:01 #6
Nå, det link kløjs Eksperten i, så her er det igen
http://kortlink.dk/7a6f