Avatar billede susanne72 Nybegynder
06. januar 2012 - 10:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ingen internetforbindelse med Firewall slået til !

har haft et "måske hackerindgreb" og har bedt Panda Antivirus om altid at blokere denne tilslutning.

Nu kan jeg kun komme på nettet ved at slå firewallen fra !!!  Hjælp - jeg skal akut på nettet da min dankortterminal heller ikke virker

Vi kører WIN XP

mvh susanne
Avatar billede cyberspace Nybegynder
06. januar 2012 - 10:33 #1
Tror du skal in og checke listen med regnler for din firewall.

du skal se hvad den tillader og blokerer.

Når du har fået åbnet listen så kan du starte med at checke om der står bloker ud for IExplorer/Internet Explorer hvis det er tilfældet så skal den ændres til tillade.

Kender kun panda antivirus af navn så ved ikke lige hvor du finder denne liste men burde ikke være så svært.
Avatar billede Blandy Praktikant
06. januar 2012 - 10:51 #2
Kan være at din firewall at sat til at "block all outbound connections". Tjek om det forekommer i din Panda antivirus.

Eller som "cyberspace" siger, tjek dine regler.
Avatar billede susanne72 Nybegynder
17. januar 2012 - 22:49 #3
@Cyberspace: vi afinstallerede Pandaen og installerede i stedet et andet SW fra bunden som alligevel skulle installeres ved lejlighed. Du skal dog have pointene for hurtigt svar og værdsat forsøg på at hjælpe - smid lige et svar som jeg kan acceptere, så du får pointene der var på højkant ;-)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. januar 2012 - 11:18 #4
takker for point og fint I har fået huld igennem