Avatar billede kimlarsen Praktikant
04. januar 2012 - 23:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af IP kamera

Hej

Jeg har fået tiltusket mig et Dome IR Ip camera ( Med LAN tilslutning, Audio og Coax video samt powerstik ), men uden nogen producentnavn, type, software eller andre informationer. Kan se IR lyser op når der kommer strøm på, så jeg formoder det virker :-)

Har så koblet det op imod min Netgear CG3000 router og den viser Gult lys ved tilkobling. Det tager jeg som et tegn på at der er forbindelse mellem kamera og router, men ikke en dataforbindelse.

Jeg er helt newbee indenfor dette område og har behov for en som step by step vil hjælpe mig med at få dette op at køre !

Håber der en som vil være behjælpelig !

Kim
Avatar billede tcp Nybegynder
05. januar 2012 - 20:35 #1
Prøv at maile mig et bille af kamera så skal jeg prøve at finde en opsætning til dig, Martin @ mjvision.dk
Avatar billede kimlarsen Praktikant
05. januar 2012 - 21:20 #2
Er sendt via mail :-)

Takker på forhånd !
Avatar billede kimlarsen Praktikant
19. januar 2012 - 09:00 #3
Hej Martin.

Fik desværre aldrig det IP Cam til at virke, men du er noteret ned som mulig leverandør af mit næste cam. ( Som så gerne skulle virke :-) )

Vil du have lidt point for denne post ?

Har jeg ikke hørt fra dig senest 1 feb. lukker jeg spørgsmålet.