Avatar billede icejokke Nybegynder
04. januar 2012 - 01:31 Der er 2 kommentarer

privat programmør søges

Hej alle, jeg håber i har haft en god jul og et godt nytår.

I ferien har jeg fået årets ide jeg mangler en programmør, der kan programmere en app.

Der er tale om et spil i 3D med bevægende elementer og diverse genstande.

En lækker menu og bevægelse imellem dem, achievements og options, og lidt mere.

Hvis du ikke arbejder i et stort firma der kun gør dette for at tjene penge så er du meget velkommen til at kontakte mig.

Jeg ser gerne at vi bliver arbejdspartnere, altså vi er reelt sammen når der skal diskuteres omkring de forskellige ting. og evt også når der programmeres. Derfor skal du helst bo omkring Holte +- 20ish km, Selvfølgelig er det mig der tager turen og det bliver efter arbejde vi ses. Der er selvfølgelig kun tale om nogle enkelte møder, men det er jo så hyggeligt at møde andre mennesker. Snakker kun penge face to face.

Hvis det lyder som om du kan dette så lad mig høre fra dig på icejokke@hotmail.com
Avatar billede Broxigar Praktikant
09. januar 2012 - 17:57 #1
Når du siger app, er det så til iPhone, iPad, Android, Windows Phone 7 eller ?
Avatar billede cdull Nybegynder
13. januar 2012 - 10:50 #2
Bare lige for god ordens skyld, forventer du så at programmøren også står for det grafiske?

Hvad bringer du til samarbejdet, udover "årets ide"...

Det er ikke mange som bare vil hoppe med på en ide, og så lave alt arbejdet. Det er dårligt partnerskab.