Avatar billede celador Nybegynder
03. januar 2012 - 09:53 Der er 2 kommentarer

Udvikling af simpel netapplikation [Freelance]

Hej Eksperter,

vi står og skal have lave en mindre netapplikation, der skal bruges i forbindelse med et forskningsprojekt omkring portion størrelser på mad.

Jeg har uploadet en beskrivelse af projektet og de mest basale funktioner i programmet her.

Der er tale om et aflønnet projekt.
Præcis hvilket programmeringsprog der anvendes er ikke alfa omega, om det laves som en java applet, flash, js eller noget helt andet er altså åben for dig.

Mvh.
Henrik Weiland
Avatar billede asgerfro Nybegynder
03. januar 2012 - 18:48 #1
Hej

Jeg kan godt hjælpe dig.

Skriv mig en mail på asger@smallred.net så kan vi aftale de nærmere detaljer.

MVH
Asger Frounberg
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2012 - 22:27 #2
Hej Henrik

Hvis du ikke har lavet en aftale med Asger endnu, vil jeg da også meget gerne give et bud på opgaven.
Du kan skrive til mig her eller på osj@device.dk hvis du/I skulle være interesserede.

Mvh
Ole Jørgensen