Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
01. januar 2012 - 16:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Begrænset Adgang (PLEASE HJÆLP)!

Hej Eksperter,

Jeg har haft problemer med mit nye internet.. Jeg købte en ny router her for leden. Med routeren fik jeg en fiberboks. Det er en D-Link Router..

Jeg har en stationær computer, der bruger D-Link routeren med kabel. Den virker helt fint. Så har vi telefonen, den skulle jeg også mene den virker helt fint. Men så har vi mig med min bærbar. Min bærbar er en windows 7 Ultimate. Hver gang jeg søger rundt på nettet, logger ind på fx. facebook. Eller besøger hjemmesider. Kommer der et ikon med et udråbstegn og gul trekant som bagrund. Jeg for kun lov til at komme ind på google, og så ikke rigtig mere. Men hvis jeg sluk og tænder for mit wireless supporter på min bærbar har jeg lige lov til at søge rundt på nettet men kun i 5 sek, også gider den ikke mere også kommer "!" ikonet frem... Jeg klikkede på det og der stod der begrænset adgang. Jeg kunne ikke besøge nogle websider. Jeg har prøvet at sluk og tænde på min fiberboks og router, men det løser desværre ikke problemet. Jeg har også prøvet at løse problem "halløj" på windows. Det virkerede heller ikke. Min bror prøvede med sin iPhone, og det virkede helt fint. Så der må være noget i vejen med min bærbar? Men det kan jo ikke passe. Når jeg tager over til mine venner eller over på skolen kan jeg komme på internettet helt fint..
Jeg håber i kan hjælpe mig.
Tak.. :-/
Avatar billede clauska Juniormester
01. januar 2012 - 19:07 #1
Hvem har du Internet ved og har du købt routeren af dem siden du har fået en fiberboks med?

Hvad er det for en Dlink router?

Har du tjekke om der er begrænsning i hvor mange maskiner du må have på linien?
Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
01. januar 2012 - 20:27 #2
Det vil jeg nok tro. Jeg købte dem fra nrgi eller sådan noget. ;s

Jeg tror nok det er en DAP-1353 Wireless N AP.

Det ved jeg ikke. Hvordan kan jeg det?
Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
02. januar 2012 - 16:17 #3
Det lader sig til at jeg skulle putte mit strømtingeling på høj forbrug. Problem løst. :)
Avatar billede clauska Juniormester
02. januar 2012 - 18:35 #4
øh hvad er en strømtingeling lige, den kender jeg ikke
Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
03. januar 2012 - 17:15 #5
Hvis du har en windows 7 eller vista, kan du trykke på det der batteri mærke. Så trykke du høj forbrug. :)
Avatar billede clauska Juniormester
03. januar 2012 - 18:18 #6
Jamen så var det jo fordi at windows havde slået dit netkort fra for at spare strøm. Da kan jo bare se.
Avatar billede Mr1specugf1 Praktikant
09. februar 2012 - 17:07 #7
Nej, det lader sig til at jeg har installeret routheren forkert. Jeg gen-installerede den igen, og det virkede fint.