Avatar billede masteraaen Novice
30. december 2011 - 12:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Beskrivelse til programmør m.m.

Hej.

Jeg er i gang med at udvikle et nyt site, hvor jeg bruger eksterne samarbejdspartnere, der skal forestå udviklingen af et site med tilhørende online funktioner og database.

Hvordan sørger jeg for at beskrive sitet bedst muligt, så det er til at arbejde med.

Er det bare at lave udførlige beskrivelser i Word fx og er der nogen gode grundregler man skal kende til, for at det er godt at arbejde med? Jeg vil jo gerne sørge for at gøre det så ukompliceret og klart som muligt, både af hensyn til tid, penge og selve samarbejdet...

Håber nogen kan hjælpe. Måske findes der nogen gode redskaber?
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. december 2011 - 12:45 #1
Google kravspecifikation (evt. skabelon) it, så vil du få en masse forslag til hvordan en sådan kan se ud.
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
30. december 2011 - 16:09 #2
Hi ,

  I am a software programmer .I have long experience working in asp.net ,PHP ,wordpress , joomla.
  pls mail your project requirements to :info@ronplex.com
Regards ,
Ronplex solutions
Avatar billede masteraaen Novice
02. januar 2012 - 21:20 #3
Tak, jeg synes dog det er lidt for generelt, det jeg finder på google.
Ville gerne have noget konkret om, hvordan man feks beskriver sammenhængende i database, i menuer osv. osv.

Men læg et svar, så lukker vi den.
Avatar billede masteraaen Novice
11. juni 2012 - 10:36 #4
svar