Avatar billede Anjabanja4 Nybegynder
29. december 2011 - 21:56 Der er 2 kommentarer

Macbook Pro sort 'oplysningsboks' er dukket op på min skærm.

Jeg har min kære kære mac, og har efter hånden prøvet at søge på alverden for at finde ud af hvordan jeg i al verden får den væk igen.
Hvad jeg har klikket på ANER jeg ikke men nøej hvor det er irriterene.
Den er sort og der står eks. hvis jeg skriver hvilken knap jeg trykker på - også mellemrum -.-'
Nogle der kan hjælpe hvordan jeg får den væk igen?
Hvis jeg holder musen over et felt hvor der står noget, laver den også en stort ring over det.
29. december 2011 - 22:00 #1
Velkommen til E. ...

Altså en MAC computer ?
Du skulle måske hellere have valgt kategorien
www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/MacOS/
Avatar billede Anjabanja4 Nybegynder
29. december 2011 - 22:07 #2
Aah, det beklager jeg - jeg smider den lige der ind i stedet for! Tak for at du gjorde mig opmærksom på det :-)