Avatar billede Steen Seniormester
29. december 2011 - 17:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværksharddisk med følgende ...

Hvilke Netværksharddiske giver mulighed for at kunne anvendes uden for hjemmet ?

Og hvilke Netværksharddiske er der online backup på ?  I stil med TDC's Homedisk, som automatisk bliver back'et up på deres server .

Ønsker ikke TDC løsningen, men en Harddisk som jeg har fuld kontrol over.
Avatar billede DonSkoD Juniormester
02. januar 2012 - 14:32 #1
Jeg har haft gode erfaringer med NAS fra QNAP. I dit tilfælde kunne det evt. være en TS-219P II (http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=211), men det kommer jo også an på hvad du skal bruge den til, og hvor stor sikkerhed du vil have (2-bay, 4-bay).
Avatar billede Steen Seniormester
13. januar 2012 - 09:53 #2
DonskoD - smid et svar og der er point
Avatar billede DonSkoD Juniormester
13. januar 2012 - 11:52 #3
Svar ;)

Hvad endte du så med at købe?