Avatar billede gps-fj Nybegynder
29. december 2011 - 08:45 Der er 3 kommentarer

Udvikling til Umbraco

Dygtig koder søges.

Hej med jer,

Vi er på udkig efter en hardcore koder/programmør, gerne studerende med flair for projekter. Tung erfarring er bestemt heller ingen hindring. Vi tilbyder ikke en fuldtidsstilling, men et samarbejde i fremtiden.

Vi har taget Umbraco i brug og har derfor brug for en programør til at hjælpe os med at opnå de ønskede funktionaliteter og design vi ønsker.

Hvis dette har vakt din interesse så send os en email.

Godt nytår.

mvh
Frank
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2011 - 12:04 #1
Hej Frank

Vi er godt nok ikke studerende, men har erfaring indenfor programmering og design til Umbraco, det kan dog være mange ting, så vi vil gerne vide lidt mere om hvad det er I søger.
Du skal være velkommen til at skrive her eller på osj@device.dk så kan vi se på sagerne og skrive frem og tilbage og se om vi kan finde ud af noget sammen.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede mrjowns Novice
30. december 2011 - 00:23 #2
Hej Frank,

Vi har pt. launchet ca. 110 hjemmesider baseret på Umbraco - alt fra Tømrermester Jensen til portaler med integration til eksterne systemer.

Hvis du endnu ikke har fundet den rette samarbejdspartner til jeres projekt, så vil jeg meget gerne høre mere.

Du skal være velkommen til at kontakte mig pr mail jhe@valeo.dk eller via kontaktoplysningerne på vores hjemmeside.

Med venlige hilsner

Jonas Henriksen
Avatar billede gps-fj Nybegynder
15. januar 2012 - 10:27 #3
Hej Jonas og tak for dit svar. Jeg har noteret mig din e-mail og vil i løbet af denne uge sende dig en mail.

Tak for henvendelsen

Frank