Avatar billede frem-ad Professor
28. december 2011 - 19:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Avast free antivirus deaktiver for en stund hvordan???

Hej jeg er i gang med og installere nogle programmer og der siger den at virus program skal deaktiveres for at komme videre hvordan er det man gør det med:
Avast free antivirus version 6.0.1367

Et hurtig præcis svar bliver påskønnet for jeg kan ikke komme videre, og jeg har ikke lyst til og skal afinstallere den og så installere den igen
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2011 - 19:18 #1
Højreklik og luk program fra tray er ikke nok?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2011 - 19:18 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2011 - 19:22 #3
Når dit program er installeret, genstarter du pc, og din Avast burde du stadig have
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2011 - 19:28 #4
Højre klik - Deaktiver skjoldstyring 10 min eller 1. time.
Avatar billede frem-ad Professor
28. december 2011 - 19:29 #5
vejmand der var det jeg skulle bruge smid svar.

220661 det havde jeg prøvet  men den ligger ikke så åben i hvertfald ikke i free version (det kan godt være i købe versionen det ved jeg ikke)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2011 - 19:30 #6
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2011 - 19:33 #7
Okay. Jeg troede alle antivirusprogrammer havde den mulighed.
Bruger ikke selv avast hverken free eller pro (AVG Pro), men godt at vejmand kom den en god guide.
#4 er måske også en løsning??
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2011 - 21:03 #8
# 7 Ja det vil jeg mene. Jeg mener i øvrigt, at man skal stole meget på et program før man slår sin antivirus fra, for netop derved giver man mulighed for et program, at installere Malware. Og det kan være svært at konstatere, for programmet kører måske udmærket. Så under alle omstændigheder, hvis det ikke er et meget kendt og troværdigt program man installerer, bør man bagefter køre sin antivirus og f.eks. Malwarebyte.