Avatar billede Nymark2064 Nybegynder
23. december 2011 - 21:50 Der er 7 kommentarer

Ekstern Harddisk loader langsomt?

Hej, her til morgen er min eksterne harddisk begyndt at loade langsomt når jeg går ind i en mappe eller afspiller en video/lyd fil

Det skal lige siges at den kun er 1 år gammel og kapaciteten på den er 1TB og der er 398GB ledigt.

Den har virket fint lige indtil til her til morgen.

Det er en Buffalo.

Problemer er på flere computere

Det tager omkring 5 sekunder at gå ind i en mappe afhængigt at hvor mange GB / MB der er i den.

ville være meget glad for et evt. fix eller noget hjælp i det mindste :)

Tak

- Casper Nymark
--
Avatar billede trickeren Nybegynder
23. december 2011 - 22:02 #1
du har ikke tabt eller muligvis beskadiget den? det virker lidt pludselig den blev langsom, så det er nok ikke fordi den er sløv eller udkørt..
Avatar billede Nymark2064 Nybegynder
23. december 2011 - 22:05 #2
Nej, passer skam godt på mine ting så, det tvivler jeg stærkt på kunne være grunden.

Jeg kom faktisk lige i tanke om at her i går tror jeg det var at den kom op med et eller andet om at den var nød til at tømme papirkurven på drevet fordi det var beskadiget eller noget..?

(rimlig vigtig info faktisk.. XD)
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. december 2011 - 22:08 #3
Jeg formoder det er en disk der bruges til backup, så problemet er vel ikke større end at du formatterer disken og laver en ny backup på den.
Avatar billede Nymark2064 Nybegynder
23. december 2011 - 22:16 #4
Har film osv. på den så i teorien er det ikke værre.. Men jeg vil jo gerne beholde tingene og også filoverførsel tager LAAANG tid så..
23. december 2011 - 22:17 #5
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Nymark2064 Nybegynder
23. december 2011 - 22:19 #6
Ah undskyld er ny her :)

Det er Windows 7 Ultimate 64-bit :)
Avatar billede Nymark2064 Nybegynder
23. december 2011 - 23:16 #7
bump :(