Jeg har udsendt 10.000 spørgekort til vores kunder med 6 spørgsmål. Nu lige jeg gerne have samlet svarerne i statistik og håber på at dette kan laves i excel.
Jeg forstiller mig at man kunne lave et excel ark, hvor man opsamler data under en fane og overføre data til en anden, hvor indtastningsarket tømmes ved overførsel.
Er der nogen der har en ide om hvordan det kan løses?
Excel har en indbygget fumktion til at oprette en indtastningsformular, der automatisk tilføjer data til en liste. Det forudsætter bar at du opretter listen med kolonneoverskrifter.
Data->Formular I Excel 2010 skal du tilføje funktionen til et bånd først.
Overvej om ikke Access er det rigtige værktøj til opgaven i stedet for Excel.
Lidt flere detaljer omkring: - spørgekort - ikke elektronisk? - opsamler data / overføre ?? - hvordan skal resltater vises?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.