Avatar billede msamsing Nybegynder
20. december 2011 - 18:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

automatisk udskiftning af html side på bestemt tidspunkt hver dag.

Hejsa!

Jeg har fået en opgave der går ud på flg.

Min kunde har et site hvorpå der via iframe skal hentes forskellige html-sider som jeg skal hoste.
Problemet er, at hver side skal være live i en bestemt periode (f.eks. hver dag fra kl. 8.00 og 24 timer frem).

Da jeg ikke er særlig stærk i programmering håber jeg der findes en relativ nem løsning :o)

Da det lidt er en hastesag smider jeg gerne ekstra point herfra!

Mvh
msamsing
Avatar billede olebole Juniormester
20. december 2011 - 18:34 #1
<ole>

Der er under alle omstændigheder tale om en forkert kategori. Du skal have gang i noget serverscripting. Derfør bør du nok lukke tråden her og så åbne den under den kategori, der passer til, hvad serveren understøtter.

Det kunne løses med PHP og et cronjob, men som sagt kommer det anpå serveren  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
20. december 2011 - 18:36 #2
- og så skal du i øvrigt nok uddybe efter hvilket mønster, siderne skal skiftes  *o)
Avatar billede msamsing Nybegynder
21. december 2011 - 09:57 #3
Hej olebole!

Tak for hjælpen... Jeg lukker og ønsker god jul :o)

mvh
msamsing
Avatar billede olebole Juniormester
21. december 2011 - 14:20 #4
I lige måde  *<|:o)