Avatar billede kpras Nybegynder
19. december 2011 - 22:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger CSS haj / Joomla ekspert til div. opgaver

Hej,
jeg leder efter en, jeg løbende kan give mindre opgaver. Typisk konvertering af photoshop-design til CSS samt opsætning i Joomla. Lettere PHP-programmering kan der også være behov for.

Lad os tage en snak, hvis du er interesseret!
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
20. december 2011 - 17:16 #1
Hi ,
    I am a software programmer and web designer. I have long experience working in asp.net , PHP ,joomla , E commerce projects.
    I have a master degreee from IT university , Software development .
    I have an IT company here in Denmark .
    You can write to me :27306872
Kinds Regards,
Avatar billede egmose Novice
25. december 2011 - 17:33 #2
Jeg har sendt dig en privat besked :)
God jul til alle
Avatar billede computerlab Nybegynder
25. december 2011 - 19:59 #3
Det er lige den type opgaver jeg laver en del af, så du kan tage fat i mig, hvis du stadig har brug for hjælp.
Du kan bare se min hjemmeside for referencer og kontakt info.

Mvh, Brian V. Jørgensen.
www.ComputerLab.dk
Avatar billede kpras Nybegynder
02. januar 2012 - 13:25 #4
Tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg har nu fundet en person, der kan hjælpe mig.