Avatar billede palle_ib Nybegynder
19. december 2011 - 21:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Blokeret hjemmeside ved en fejl

Har forsøgt at give mig min digitale signatur nogle rettigheder så jeg kan benytte Virk.dk

I frustrationen over ikke at få rettigheder har jeg ændret på rigtig mange indstillinger og resultatet er nu at siden www.virk.dk ikke vil vises fra min PC.

Nogle forslag til hvor man skal kigge efter den blokering?
Den fremgår ikke af:
internet indstillinger -> Sikkerhed -> Usikre websteder
ej heller indsat i HOSTS

Andre forslag?
Avatar billede helt83 Nybegynder
19. december 2011 - 22:56 #1
Hvis du bruger Inter explore kan du nulstille IE, skulle gerne rydde alle de oplysninger du har i IE. Men husk det er alt data der bliver slettet.
Avatar billede palle_ib Nybegynder
19. december 2011 - 23:28 #2
Hvor er det nu jeg gør det?
Avatar billede fischer Nybegynder
20. december 2011 - 22:03 #3
Lytter lige med på denne tråd da jeg har oplevet samme.
Avatar billede helt83 Nybegynder
18. januar 2012 - 22:04 #4
Hej igen

Du skal gå i internetindstillinger, finde fanen avanceret i denne er der en knap der hedder reset. Min IE er på UK men du kan åbne link det burde give dig en ide om hvor der er.

http://dl.dropbox.com/u/13973080/Reste%20IE.bmp
Avatar billede palle_ib Nybegynder
23. januar 2012 - 22:48 #5
Hej Helt83,
Jeg forsøgte din løsning men desværre uden held. Jeg har på www.virk.dk under hjælp fundet følgende beskrivelser der afhjalp problemet på min maskine.

Bruger du Internet Explorer:
Luk alle browservinduer.
Luk alle browservinduer ned. Genstart browseren, så der kun er et browservindue åbent. Det gælder også mail og lignende. Der må kun være et faneblad åbent.
Gendan din browsers standardindstillinger.
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner øverst i browser-vinduet.
Vælg fanebladet Sikkerhed, og klik på knappen Standardniveau.
Vælg fanebladet Beskyttelse af personlige oplysninger, og klik på knappen Standard.
Vælg fanebladet Avanceret, og klik på knappen Gendan standarder.
Klik derefter på knappen Anvend.
Luk Internetindstillinger.
Genstart browseren.