Avatar billede mikkel-ol Nybegynder
15. december 2011 - 09:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HP Pavilion DV7 - 'hullet' til oplader

Hej alle sammen :-)

Jeg har en Pavilion DV7 1137eo, og hullet til opladeren er gået i stykket for snart et år siden - det har rokket sig løs..
Vi har prøvet at lave det ved at lodde det sammen igen, men laderen brændte sammen, da vi skulle teste det...

Jeg har sådan set to spørgsmål;
Er der nogen, der ved, hvor man kan købe et nyt 'opladerhul'?

Og ellers kom jeg til at tænke på, om ikke der findes en ekstern lader til batteriet? For i så fald, kan jeg købe et ekstra batteri, lade dem op eksternt og så skifte imellem dem..
Måske lidt klodset, men jeg savner min HP (bruger gammel IBM for tiden)..

Håber på nogle forslag :-)

Mvh. Mikkel
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2011 - 10:23 #1
er det dette her

http://www.titanspcreparation.dk/79-baerbar-reparation/102-baerbar-ladestik-udskiftning.html

de laver det vist også

du kan chatte med dem i øvertse højre hjørne

http://www.titanspcreparation.dk/

m.v.h
Avatar billede mikkel-ol Nybegynder
06. maj 2013 - 17:21 #2
Gav op