Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2011 - 13:02 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Så er der atter spam ....

Har fået denne besked i intern post her på E:

Hello,
I came across your profile and i will be delighted to have a
good relationship with and to know much better, my name is Angela
mabar , a young girl single and never married.I want you to contact me
through my email address (angelamabar@yahoo.co.uk) so that i can send you my picture and more about myself.waiting to hear from you.
angela.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 13:10 #1
og denne her ligger i min profil endnu

http://www.eksperten.dk/profil/jeniefrbuba
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. december 2011 - 13:10 #2
Brugernavn er en god ting hvis man skal finde dem :-) Men hvis det er missANN så er der nu lukket.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2011 - 13:15 #3
så er jeg også blevet berømt (!) - fik også mail fra Angela
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 13:43 #4
claes57:

sorry for endnu mere spam:

http://www.eksperten.dk/spm/953001
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2011 - 14:11 #5
Lars, sorry, men ja det var missANN :)
#1 ? hvorfor sletter du den ikke ?
#4 det går sgu nok ;)
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
12. december 2011 - 14:27 #6
Er det også spam eller lign. der gør at jeg fortsat har en intern postbesked liggende, selv om jeg har set og læst den flere gange. -
Der fortsætter med at stå:  > Post (1) <
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 15:04 #7
den bliver gul indtil du har været derinde - kan ikke huske om man skal besvare den også før den skifter farve
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
12. december 2011 - 15:27 #8
#7 Tak for svar - min post(1) er ikke gul, den er fortsat blå og hvis du mener den bliver gul indtil besvarelse, så kan den jo fortsætte "frem og tilbage som gul" -
ØH, det var en intern besked som jeg sendte og derefter fik besvaret, som nu "hænger" ved.
MEN det var pænt af dig at svare.
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
12. december 2011 - 15:43 #9
#7 igen - Jeg ved godt du "drillede" for mine interne beskeder har ALDRIG været gule. Hi.

MEN derfor kan jeg jo godt syntes det var pænt af dig at svare.

Kan du ha en god aften...
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 19:20 #10
Jeg synes ikke jeg har nogen slet funktion i min Post...
Men jeg fandt da ud af hvordan jeg kunne slippe af med at den sagde Post (1) ved at arkivere beskederne (og så har man mulighed for at gendanne dem bagefter).
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2011 - 20:13 #11
#10
I den grå linie, til højre over kommentarboksen er der en slet knap.
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
12. december 2011 - 20:29 #12
#10 - Måske udtrykker jeg mig forkert.
Jeg har liggende 4 gode modtagne interne beskeder, som jeg stadig kan se og læse, selv om de automatisk satte Post til (0) efter  jeg havde læst dem første gang - MEN den seneste bliver ved med at påstå den IKKE er blevet åbnet og set!

Jeg ønsker IKKE at slette nogen beskeder, så længe jeg ikke har flere end de få!

God aften.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 20:28 #13
Mange tak. Den ville jeg aldrig have opdaget selv. :)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 02:01 #14
Bare lige til oplysning: At slette en besked er det samme som at arkivere den.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2011 - 08:14 #15
Jep, men man ser den ikke længere ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 08:45 #16
http://www.imgplace.com/viewimg543/9144/77ekspertensmail.jpg

nej de er ikke slettet men arkiveret hos mig
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2011 - 08:53 #17
#16 - kig #14 :)
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
13. december 2011 - 11:11 #18
Nu er jeg lidt forvirret, men jeg vil gerne beklage at jeg åbenbart fik
drejet tråden væk fra sit oprindelige formål, for mit problem er altså
min egen forståelse, forstår jeg.

Derfor må jeg hellere få gennemlæst regler og vejledning en gang mere.  (-:

Som nævnt beklager jeg. Undskyld trådstarter.
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
13. december 2011 - 12:30 #19
Mit "Post et-tal" er forsvundet.  (-:

I hjalp mig godt videre, tak for det.

Jeg har dog ikke tidligere arkiveret intern post for at
få slettet tallet (1) eller (2) ud for post, det undrer mig.

For eftertiden ved jeg nu der bare kan arkiveres og selv om jeg
evt. gendanner så beskeder lægges tilbage i post, så gendannes
tallet ud for "Post" ikke, det er jo super.  (-:

Eksperten.dk er et dejlig lærerigt samlingssted, så stor tak til jer der
administrerer sitet.

Jeg er dog flov over at have brugt denne tråd til mit problem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2011 - 13:41 #20
Lukket.

#19
Det er helt ok!
Avatar billede empty Nybegynder
18. januar 2012 - 16:43 #21
http://www.eksperten.dk/profil/serababy

profilen er 3 mdr gammel og privmsger googletranslatede ting som

Mit navn er glip Ardit Meged, jeg så din profil i dag kl (www.eksperten.dk) og blev intrested i dig, vil jeg også gerne vide dig mere, og jeg
vil have dig til at sende en mail til min e-mail-adresse, så jeg kan give dig mit billede for dig at vide hvem jeg am.Here er min email adresse (slettet@yahoo.com) Jeg tror, &#8203;&#8203;vi kan gå herfra! Jeg venter på din mail til min e-mail adresse ovenfor Ardit. (Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse inlife) (slettet@yahoo.com)